Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny side med billeder til din hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 04:14

Hej Kitt Smile

Fine billeder. 

Kender du denne side: http://www.sxc.hu/ ?

Her er 358.548 billeder man kan bruge gratis, eller som dig, med link tilbage. Her kan du fx. ligge dine billeder om, og give folk lov til at bruge dem world wide. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 10:57

TakBig Smile

Jo, jeg ved, der findes mange muligheder rundt omkring for at vise sine billeder, men det er lysten til at have min egen, personligt prægede side, som først og fremmest er drivkraften for mig, og jeg har også flere planer med siden hen ad vejen. Mulighederne er jo heldigvis mange. Jeg står og skal på et kursus her om kort tid indenfor noget med web og håber at få nogle gode ting med mig derfra, som jeg også kan bruge på min side. Men jeg kan da godt finde på også at benytte en sådan side, som du nævner - kunne da være sjovt at prøve.

Mvh Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:26

Mht. link tilbage til billederne, vil jeg da lige nævne, at det kræves der ikke, for at man skal kunne bruge billederne på sin side. Det er kun i tilfælde af, at man skulle få lyst til at have nogle af billederne liggende på sin side for at andre kan kopiere dem (men dog kun max. 10 billeder). Og ellers kan man frit bruge billederne i sit eget design  - også i designs til kunder.

Jeg kunne vældig godt tænke mig at få lidt tilbagemelding på, om I egentlig synes, at billederne er gode nok til at kunne bruges på hjemmesider og i designs til kunder? Ville nogle af jer bruge dem? Jeg kan desværre ikke se, om nogle bruger billederne - kan dette lade sig gøre?

Mvh. Kitt

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:10

De jo fine - det som jeg savner, er fx. grafik i PNG med tom baggrund til hjemmesider, alla ikoner eller tilpasset grafik fx.

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:34

Jeg sætter pris på dine svar Big Smile. Kunne jeg mon få dig til at linke til et eksempel?

Mvh Kitt

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:26

Disse er mere simple, men meningen er der :o)

http://commons.wikimedia.org/wiki/Crystal_Clear 

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:15

Humor er skam ikke af vejen :)

Er psd-format så ikke ligeså godt som png - det er, hvad jeg sådan lige får ud af det. Jeg synes nu, udvalget er både stort og pænt på den side, du henviser til, og de er jo gratis, men måske er der noget, jeg ikke har forstået rigtigt, da jeg læste reglerne for brug. Kunne du evt. fortælle, hvilket indhold, du godt kunne ønske på ikoner, som du ikke umiddelbart finder på sådan en side? Wink

Mvh. Kitt

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:01

Ah okay, nu tror jeg så, jeg er ved at finde ud af forskellen på psd og png (png fylder ikke så meget) - har bare aldrig lavet noget i png, men har nu læst mig til, at png skulle være en udvidet gif mht. farver og tydelighed - ret mig, hvis jeg tager fejl. Geeked

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:49

Korrekt :o)

Du kan lave bedre knapper, sejere, du kan lave bedre ikoner mm.  

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)