Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrere et domain

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har tidligere registreret domainer hos gratisdsn.dk. Dvs domainer jeg ikke skulle bruge med det samme. Det var gansk gratis. Men har siden erfaret, at gratisdsn.dk er tæmmelig inviklet for programmører at arbejde med.

Er der derfor nogen som kender et serversted, hvor jeg gratis kan registrere domainer, som jeg foreløbigt ikke skal bruge, men kun på retten til?

Mvh

Allan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:58

Jeg tror ikke du finder gratis domæner nogen steder...

Og gratisdns er altså ganske enkelt at bruge og der er fine vejledninger til det meste. - Det kræver blot at man lige sætter sig en lille bitte smule ind i hvad A records og MX record er for noget, så er det rigeligt til de fleste.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:01

Hej Anders

Jeg har bare hørt at gratisdsn skulle være lidt rodet og besværligt. Jeg ved godt domainer ikke er gratis, det søger jeg heller ikke, men kender du andre alternativer til gratisdsn, hvor jeg kan lægge mine domainer?

Mvh Allan

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 19:07

Ja, svenske NameISP kan gøre det for dig. 

http://www.nameisp.com/hostingpage.asp?package=dns_full 

Men det koster..

(Meeen som man siger what you pay for is what you get) 

Gratis er ikke altid godt.. [:'(]  

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:13

Domaindirect tilbyder jf. deres hjemmeside gratis dns-service - https://www.domaindirect.dk/ - men hvis din programmør ikke kan finde ud af at bruge GratisDNS tror jeg måske snarere det er programmøren end GratisDNS der bør stå for en udskiftning :

Du kan jo også bare beholde domænerne ved GratisDNS så længe de skal være "parkerede" - når så på et tidspunkt du vil til at bruge dem kan du evt. vælge at flytte til et webhotel efter ønske, så skal du slet ikke ind og rode i DNS-opsætningen.

Fra Tølløse
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:41

GratisDNS og Peter Larsen er gud.

De har en rigtig god løsning, jeg har adskillige domæner liggende hos dem og det spiller 100% - Deres forum er meget gode til at hjælp, så jeg giver Michael ret, GratisDNS bør ikke skiftes ud.

Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)