Det er jo lige det jeg mener. Du er nødt til at fortælle (i et sprog alm. folk kan forstå) hvad det er dit system kan, som andres ikke kan. At du skriver at der er mange problemer i den bla. bla. liste indkøringer, siger mig ikke en dyt - men nu er jeg også en teknisk analfabet Men de features du nævner i dit første indlæg findes i Scannet-shoppen, så fortæl i stedet hvad det er dit system kan udover de kendte. Lav en featureliste så det er muligt at sammenligne punkt for punkt.
Og om det er Scannet selv der har udviklet systemet eller ej er for mig en fuldstændig ligegyldig oplysning, bare skidtet virker.
Det er jo lige det jeg mener. Du er nødt til at fortælle (i et sprog alm. folk kan forstå) hvad det er dit system kan, som andres ikke kan. At du skriver at der er mange problemer i den bla. bla. liste indkøringer, siger mig ikke en dyt - men nu er jeg også en teknisk analfabet?);?> Men de features du nævner i dit første indlæg findes i Scannet-shoppen, så fortæl i stedet hvad det er dit system kan udover de kendte. Lav en featureliste så det er muligt at sammenligne punkt for punkt.
Og om det er Scannet selv der har udviklet systemet eller ej er for mig en fuldstændig ligegyldig oplysning, bare skidtet virker.
Jeg giver dig ret i det meste af det, du siger - men den med sammenligningen går kun under visse forudsætninger. Der er begrænsninger for sammenlignende reklame i markedsføringsloven.
"Jeg giver dig ret i det meste af det, du siger - men den med sammenligningen går kun under visse forudsætninger. Der er begrænsninger for sammenlignende reklame i markedsføringsloven."
Jeg mente heller ikke at man skulle liste dem op ved siden af hinanden. Men der er da ingen problemer i at lave sin egen liste over de features ens egen shop har. Så er det jo op til potentielle kunder at sammeligne produktet. Og da Kenan i sit oplæg spurgte hvad der er vigtigt for køber, er det i hvert fald for mig, vigtigt at få så mange fakta på bordet som overhovedet muligt. Den indledende beskrivelse af de 3 muligheder er langt fra nok til overhovedet at fastholde interessen.
Dato: 3/23/2006 4:43:53 PM Forfatter: Kreabizz det meste af det, du siger - men den med sammenligningen går kun under visse forudsætninger. Der er begrænsninger for sammenlignende reklame i markedsføringsloven.
Så længe det du sammenligner er fakta må du sammenligne alt det du vil! Som for eksempel.
Produkt A Produkt B Dankort ingen dankort admin ingen admin osv.......
Så længe du holder dig til fakta er der intet forkert i det.
Det man skal holde sig fra er, at sige; "mit produkt er meget bedre end XXX" Eller "XXX''s løsning er uholdbar i sammenligning med vores fordi der ingen dankortmulighed er"
Dato: 3/23/2006 4:43:53 PM Forfatter: Kreabizz det meste af det, du siger - men den med sammenligningen går kun under visse forudsætninger. Der er begrænsninger for sammenlignende reklame i markedsføringsloven.
Så længe det du sammenligner er fakta må du sammenligne alt det du vil! Som for eksempel. Produkt A Produkt B Dankort ingen dankort admin ingen admin osv....... Så længe du holder dig til fakta er der intet forkert i det. Det man skal holde sig fra er, at sige; ''mit produkt er meget bedre end XXX'' Eller ''XXX''s løsning er uholdbar i sammenligning med vores fordi der ingen dankortmulighed er''
Jeg giver dig helt ret - jeg skriver også bare, at der er nogle restriktioner i forhold til sammenlignende reklame. Sammenligningen skal køre på <i>objektivt</i> målbare kriterier, som du også lister op. Dvs. parametre som kan gøres til genstand for fortolkning eller vurdering ikke må medtages i sammenligningen.
Jeg prøver vist bare at sige, at der er enighed om den sag
Vi kender jo ikke alle brugere derfor kan vi / vil hellere ikke sige at vores produkt er bedre end de andre ...
Vi kommer bare til at sige at vi kan skabe noget som man i den fysiske verden skal have tømre, snedkere, VVS, malere og meget mere, men at med få museklik at det nu bliver muligt... det er det der er vores vision..... Jeg er personlig træt af at internettet ikke er løftet op på version 1.0.01 Beta endnu :) men at alle resourcer bruges på at nedkæmpe evt. trussler ....