Ja den er nok svær.... Men hvis nu man sidder og drømmer om at blive en stor kanon en gang skal man jo starte et sted.
Hvor meget skal man egentlig have for at investere 5.000 10.000 100.000 500.000??? Den største frøm for de fleste er vel at være økonomisk uafhængig så man ikke behøver tænke på penge men bare gå og ha det godt og beskæftige sig med det man gerne vil om det gir stort overskud eller ej. Men for de fleste af os er det nok svært at komme i gang.
Jeg har mange ting jeg gerne ville prøve af men jeg skal først ha en kæmpe pose penge før jeg kan og tør. Så planen er nok at lave nogen små investeringer dernæst mellemstore investeringer osv. bygge sig vej opad. Jeg tør godt ta chancer men ved også stadig hvad jeg har opbygget som jeg ikke vil miste på nogen dumdristig måde.
Håber der er nogen der har nogen spændende kommentar;)
Mvh Henrik |
Som markedet ser ud nu, så er det ikke uden risiko at bevæge sig ud i investeringer i aktier og andre værdipapirer, så medmindre du har sat dig grundigt ind i tingene, så tror jeg du får en trist oplevelse hvis du giver dig ud i det på egen hånd.
Hvis det er noget du gerne vil have et solidt afkast på, så vil jeg nok anbefale dig at starte med noget der ligner 5 mio, så er der sandsynligvis lidt at leve af i form af udbytter osv. - Men mindre kan naturligvis også gøre det, men forvent ikke at 5000 kroner bliver til 1 million på et par år - Nok heller ikke løbet af din levetid, medmindre du rammer 110% plet med dine investeringer.
PT tror jeg et af de bedste bud er at smide pengene i banken til en rente på 5-6% som er mulig flere steder for tiden, eller at investere i en investeringsforening.