Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gule sider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Er der nogle af jer, der har nogle erfaringer fra De Gule Sider??? Kan det betale sig at være der? Har I fået kunder? Der er mange i min branche i den virkelige verden, men der er ikke ret mange på de gule sider.

MVH
Mette

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:55

Jeg tror det er meget branche afhængigt, vi har for 10 år siden da vi startede biksen brugt 10-20K på annoncer og det var en stor brøler de penge kunne jeg ligesågodt have lagt ved siden af toilettet som lokumspapir.. :) Vi har nu en standard optagelse til 450 Dkr/år det dækker behovet, og dem der ringer på det nummer kan vi stadig ikke bruge, de private der ringer og det er kun private, vil typisk have internet linier eller support fordi deres computer ikke kan komme på nettet.

Til gengæld kigger jeg selv i de gule sider hvis jeg skal have en vvs mand, snedker, nummeret på døgneren etc.

Så min konklusion... kun hvis du er lokal og kun overfor private ..

Men det er jo bare min mening Wink

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:37

Ud af alle de statistikker jeg har set hos vores kunder i 11 år er jeg kun faldet over de gule sider een gang hos en af mine kunder - og her var det med promiller i forhold til de besøgende de fik ind fra Google.

DGS er geniale til at slå et nummer op eller finde flere oplysninger på hos een man i forven har visse af informationerne; men er efter min bedste overbevisning spild af penge hvis man vil have kunder i forretningen.

Venlig hilsen,
Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)