Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode tøj på nettet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer ..

Vi er to drenge på 17 og 18 år som længe har overvejet at starte en hjemmeside, hvor vi sælger de nyeste tøjmærker i starten kun indenfor 1-2 mærkevare, men hvor vi tilgengæld har et rimelig stort udvalg af de 2 mærker.. For eksempel t-shirts og accessories til at starte med..

Nogen der har erfaring med det, som kunne lave nogen inputs?

Man kan vel ikke bare gå ind i en tøjbutik og spørge dem hvor de skaffer deres t-shirts, for det og det mærke - det holder de vel hemmeligt? Så hvordan finder jeg leverandøre osv?

Håber nogen vil hjælpe, alle kommentare ville jeg blive meget glad for :)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:30

Jeg har erfaringer på det område, og det er ENORMT svært at få de mærker du gerne vil have. Nu ved jeg ikke hvilke mærker du vil forsøge at få en jeg ved at mærker som D&G og pa:nuu ikke vil forhandles af hvem som helst.

Jeg har to kammerater der forsøgte sidste efterår.

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 14:40

Vi har ikke tænkt på mærker som D&G .. Mere som JUNK DE LUXE, Samsøe samsøe - eller er det også for højt, til at de ikke gider forhandle med hvem som helst?

"Hvem som helst" - altså vi får lavet en professionel hjemmeside med super design osv?

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 16:20

Der må meget gerne være flere med nogen kommentare, venter spændt :)

Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:27

Det hjælper selvfølgelig lidt at i får lavet en flot side osv. men det kan være svært at komme som 18 årig, of forklare Junk deluxe at det er en god ide at i sælger deres tøj over nettet. ikke at det ikke kan lade sig gøre, men de er måske ikke så glade for at deres tøj kan fås billigt over nettet når de nu har nogle aftaler med en del forretninger :)

Men det er da bare at komme op på hesten også ringe rundt, evt. spørge i forretningerne om de handler gennem en eller direkte fra forhandleren? det skader aldrig at spørge :)

Held og lykke

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej drenge

Spændende projekt i har gang i.

Jeg driver selv www.trendlovers.dk som bl.a. forhandler overstående (Junk De Luxe red.)

Først og fremmest har i brug for en solid kapital +500.000 kr. (minimum!)  for blot at blive taget seriøst. De store "up to date" modemærker forventer i køber bredt og flere kollektioner.

Derudover vil erfaring med branchen bestemt ikke gøre noget. I skal kunne tackle indkøb, regnskab, support og samtidig have udkig på nye mærker.

Jeg vil nødig tage modet fra jer, men det er bestemt ikke så ligetil.

Ps. Håber det iorden jeg svarer her og ikke på privat beskeden.

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 18:35

Mange tak for svarene ..

Vi vil helt sikkert prøve at ringe rundt og spørge ..

Et kapital på +500.000? - det lyder sku lidt vildt ..

- Også hvis det i starten kun er indenfor 2 mærker?

.. Vi tænkte på at starte med at køre de 2 mærker vi nu fandt spændende og køre dem helt ud, hvis det gik godt, så adde flere på senere hen - hvilket vi også mener er bedst, indtil vi har fået lidt mere kendskab til branchen .. 

Tøjet er ikke alt, men vi har også en idé om at starte "styling" op, samt salg af tøjet - så det bliver mere spændende og mere unikt end de mange andre shops :)

Styling er ment på den måde at vi mixer det tøj vi har op med nogen af de accessories vi har, tørklæder, solbriller og måske voks så man kan se hvordan det sidder osv :)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:03

I skal dog passe på denne branche - da det online markedet er meget mættet i forvejen. I vil få meget svær ved at opnå gode pladser i søgemaskinerne billigt, med mindre i finder virkelige nichesøgeord Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:23

Hvis jeg var så ung og ingen penge  rigtig har, så find en lokal fysisk butik som er i gang, som ikke gider det der netsalg, og her kunne i så måske sælge deres ting og sager + raster, uden rigtig at købe noget. Det ville være en billige start for jer, og på den måde lære branchen...

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Skrevet kl. 22:36

Rigo - altså mener du, at vi skal begynde at arbejde i en tøjbutik og sælge tøj og ekspedere kunder? 

Da jeg selv kommer fra Kroatien og min ven halv tyrker er vi tit på sommerferie dernede .. Tror i det ville være muligt at få en leverandør dernede fra, importere helt unikke t-shirts.. Ikke fake D&G, men jeg tænker på nogen mærker som ikke er kendte, men hvor designet på t-shirten er rigtig fed!? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)