Jeg søger en person med salgs erfaring til mit rengørings firma, jeg startet firmaet med en tidliger salgchef for et stort rengøring firma, men hun er hoppet fra og beskæftiger sig nu med noget andet, så jeg sidder tilbage med et firma med kæmpe stort potentiale, og uden den store salgs erfaring.
Så nu søger jeg en person der vil hoppe med på vognen og gøre Keep it Clean til den succes det allerede var godt på vej imod, der var store aftaler i hus og vi gav mange tilbud, firmaet vil komme til at ligge i København, har dette din interesse så kontakt mig og lad os snakke om det.... se mere på http://keepitclean.dk
Ja det er ikke helt klart beskrevet Nej virksomheden er ikke registreret endnu, og nej der ingen eksisterende kunder, vi var rigtig godt på vej og havde kontakt til flere store kunder, var faktisk kun en uge fra at gå i gang med den første kunde, men så hoppede min partner fra, og jeg ville og vil stadig ikke stå med det hele alene, men jeg får på nuværende tidspunkt stadig hendvendelser fra potentielle kunder på hjemmesiden som jeg selv har lavet.