Du skal bare være opmærksom på, at har du behov for at viderestille dit hovednummer fra din IP-telefon til en mobil, så skal du betale for ALLE opkald.
Typisk er prisen min. 0,79 kr. + moms + opkaldsafgift - alt afhængig af hvilken udbyder du vælger.
Vælger du en ren mobil løsning i stedet for, sparer du den udgift
.
Hvis du har et eksisterende 70-nummer, kan jeg sagtens flytte det og bruge det i det system jeg tilbyder.
Systemet fungerer på den måde, at hovednummeret ligger i det mobile netværk og peger ned på x antal mobiltelefoner som du har koblet på din aftale. Når så kunden ringer ind på hovednummeret, stiller den automatisk videre til den første mobil. Er den optaget eller slukket, stiller den videre til næste og osv osv. Imens får kunden at vide, at man står i kø som nummer x - vent venligst.. Ringer man udenfor åbningstiden (som du selv definerer), bliver kunden mødt af en telefonsvarer. Du bestemmer selv hvilken mobil der først skal besvare hovednummeret - eller du kan sætte det som vilkårligt.
De mobiltelefoner som skal besvare dit hovednummer, får automatisk en menu installeret på telefonen, hvor de har mulighed for at melde sig til og fra hovednummeret. Hvis du eks. sidder i møde, og ikke vil forstyrres, melder du dig bare fra, og så går opkaldet forbi din telefon. Du vil altid kunne se, om opkaldet kommer direkte til din mobil eller via hovednummeret.
Alt internt kommunikation er gratis på denne erhvervsaftale. Så du kan både viderestille og omstille mellem telefonerne, uden at du skal tænke på udgifterne.