Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 nummer og kø system?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vores firma vokser næsten hurtigere end vi kunne drømme om, skal vi have noget hjælp til kunde henvendelser, derfor skal vi bruge:

Et godt 70 nummer, jeg har flere gode muligheder ( men aner ikke hvor man ser om sådanne er ledige )

En ip telefoni løsning, hvor jeg kan opsætte f.eks. :

Tast 1 for salg

tast 2 for bogholderi

Tast 3 for kørsels disponent osv

hvor efter den skal vidre stille enten til en eksternt nummer ( mest mobil) eller internt i virksomheden

Mulighed for at at oplyse om åbnings tider, og andet vigtigt info

Hvor får vi dette til en pris der ikke vælter budgettet?

Mvh christian wilhelmsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:13

Prøv at søge på hosted pbx på google, det er vist det du leder efter :-)

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 08:29
Tag eventuelt et kig på www.citycallcenter.dk. Der får I også en rigtig receptionist med i købet og ikke bare en robotstemme der beder kunden om at spille ti-fingerpolka på telefonen ;-)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:49

70 numre finder man hos TDC. Dengang jeg selv bestilte den slags, havde det et sindsygt smart og moderne system hvor man skulle ringe ind til dem og så kunne man sidde i en lille times tid sammen med en ansat derinde og gætte på hvad der var ledigt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:39

Nicolai Lønne:
70 numre finder man hos TDC. Dengang jeg selv bestilte den slags, havde det et sindsygt smart og moderne system hvor man skulle ringe ind til dem og så kunne man sidde i en lille times tid sammen med en ansat derinde og gætte på hvad der var ledigt.

Sidst jeg tjekkede var det også dette smarte "én-times-hygge-stund-med-servicedame-som-ikke-vidste-hvilke-numre-der-var-ledige" - som endte ud med at jeg skulle skrive nogle numre ned, ringe hende op igen, også ville hun tjekke om de var ledige.... - kom aldrig videre!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:10

...og sådan er det stadigvæk - Telia har det ligeså, de vil bare normalt kun sælge 70 numre til virksomheder med flere end 100 ansatte (men via en telia reseller kan man godt få sig et 70 nummer alligevel)

Jeg kan varmt anbefale Biincom til at sætte telefonanlæg op, de har sat vore pbx op her og har styr på tingene.

Det fede er at de ikke hænger sammen med et teleselskab, men udelukkende står for det tekniske, så de har ikke præferencer overfor bestemte leverandører af trafik. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:43

Oscar Eg Gensmann:
Tag eventuelt et kig på www.citycallcenter.dk

Oscar ved du evt. om Pouline/CityPigerne har en særlig aftale med et teleselskab, således at de kan skaffe lister eller lignende?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:52
Hej Nicolai. Det ved jeg desværre ikke ret meget om, så mit bedste bud er at ringe og spørge :-)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:53

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:58

Hej Christian,

Jeg kan lave en ren mobil løsning til dig med kø-funktion, velkomsthilsen og åbningstider.

Alt trafik mellem dit hovednummer og mobilnumre vil være gratis - modsat IP-telefoni, hvor du skal betale for alle opkald til dine mobiler.

Prisen varierer efter hvor mange brugere der skal kunne besvare hovednummeret.

Løsningen koster fra 42 kr./måned. Oprettelse kun 79,20 kr.!!

Sig til hvis det har interesse. Big Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)