Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frugt og grønt ud til huse som hjem-is

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

idé om, at det skulle være nemt for borgerne i det lokale samfund at få adgang til frisk frugt og grønt. Man skulle simpelthen kunne få alt det sunde bragt lige til døren til konkurrencedygtige markedspriser.

som hjem -is og hold på gade skal jeg ha tilladelse til det ??

Det kan være en tung opgave at slæbe store poser med grøntsager hjem fra supermarkedet og det danske vejrlig viser sig jo heller ikke altid fra sin smukkeste side. Det er ikke sjovt at balancere hjem på cyklen med 15 kilo kartofler på styret. "Jeg tager slæbet, mens du høster frugterne

Hver morgen henter jeg nye forsyninger fra grønttorvet. På den måde får du altid de mest friske varer med den længste holdbarhed.

måske Vel mødt hos frugtbil

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:01

Nu er det ikke noget jeg har gennemtænkt, men lige når jeg læser det, så lyder det som en god ide. Yes

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:48

Jeg er ret sikker på, at jeg vil bruge ordningen, hvis den kommer i København K. Så start endelig i Kronprinsessegade, gerne tirsdag sen eftermiddag. Der kan bygges mange fordele ind frem for supermarkederne, det er en rigtig god idé, du har fået.

:-) Anette

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 10:48

Det lyder som en god ide. Nu skirver du selv at det skal være til konkurrencedygtige markedspriser - som i mine øjne = billige priser. Dermed er det ikke sikkert forretningen bliver rentabel, da du jo helst skal have hjulene til at rulle med en form for et afkast Smile

Held og lykke her fra.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:01

Er Hjem Is produkterne billige ???  Nej det tror jeg ikke de er !!

Er Hjem Is produkterne forbundet med kvalitet ?? JA det kan du tro de er !!

Du skal efter min overbevisning satse på KVALITET fremfor pris, og så skal du lave en særdels fast rute med faste tidspunkter, foå den måde at få folk til at droppe deres normale frugtindkøb hos den lokale Netto

Men hvorvidt der er nok dækning i Frugt og Grønt har jeg ingen idé om, men det må være forholdsvis simpelt at regne sig frem til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:52

Hvor lang responstid sigter du efter, fra folk bestiller F&G til det er leveret?  Skal de bestille ugen før, dagen før, eller kommer du a.s.a.p efter kunderne har bestilt?

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:54

Tænkte mig vist ikke helt om. Du vil simpelthen - som Hjem-is - være til rådighed i gaderne. Evt. med klokke osv. : )... Point taking

Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 13:36

gunneddown:

Er Hjem Is produkterne billige ???  Nej det tror jeg ikke de er !!

hvis du kigger på styk prisen, og sammenligner den med, at gå ned i en butik og købe en enkelt is, så er hjem-is faktisk billigt. Det som gør, at det virker dyrt er, at man er tvunget til, at købe hele pakker. 

Lovgivningsmæssigt er der såvidt jeg ved ikke noget galt i det, de regler der engang var om det er fjernet nu.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:05

Konceptet findes allerede her i Tåstrup! Tror det er en rimelig god forretning, der også kan kombineres med leveringer til firma osv.

Se www.banankassen.dk

Håber det ku' bruges! 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)