Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville du søge nyt job?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu ved jeg godt at hovedparten herinde er selvstændige og aldrig kunne drømme om at skrive under på en ansættelsesaftele, men jeg er alligevel nysgerrig efter at høre hvordan I ville søge job, hvis I skulle det?

Hvilke metoder eller medier ville I bruge?

Kigge i aviser, på nettet og hvilke steder?

Unique Match Teamet

www.uniquematch.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:08

Nu er det godt nok ved at være en pæn del år siden jeg sidst skulle søge job, men dengang brugte jeg mit netværk og blev tilbudt job af den vej.

Hvis man vender den om, så bruger jeg også mit netværk når jeg skal søge medarbejdere, om end jobnet.dk også har givet nogle gode medarbejdere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:33

I den aktuelle arbejdsmarkedssituation ville jeg vælge mig en arbejdsgiver og cykle hen og besøge ham.
Jeg ville lægge vægt på, at jeg havde valgt netop ham som arbejdsgiver, fordi jeg var motiveret for at give den en skalle for ham.

Hvis jeg ville have en stilling, som var slået op i avisen, ville jeg sende en ansøgning, gå til jobsamtalen og forhandle en ordentlig løn.

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:34

Nettet!

Det er år og dag siden, at jeg så meget som har bladret igennem jobannoncerne i en avis.

Sidst jeg søgte job, fandt jeg en stribe jobsider, som virkede gode, og oprettede jobagenter på dem. Det var min metode.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:42

Hvis jeg skulle søge job, ville jeg vælge drømmevirksomheden, som er spændende, tjener penge, producerer noget vigtigt, behandler sine ansatte fortræffeligt osv.

Den virksomhed ville jeg tage et job hos og meget gerne et job på gulvet, så jeg kunne lære det hele ordentligt at kende fra neden inden jeg evt skulle stige i graderne senere.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:39
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)