Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frivillig partner søges indenfor Hobby til opstart af Virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

HobbyForYou er et nystartet virksomhed, i Grindsted, indenfor faget: Hobby, kreativitet. Jobbet handler om en netbutik som nu søger en villig partner til opbyggning og udarbejde idér indenfor hobby. HobbyForYou sælger bl.a. 3D ark til kortfremstilling og div. andre hobbyartikler.

Jobbet indholder:

- Udarbejde nyt idér, Planlæggning, Administration, Være med til at opstarte virksomheden.

Du skal være:

- Stabil, Kørekort B samt bil, Erfaring indenfor kort framstilling + scrapbook + div. andre hobbyartikler, Villig til og være med ved at opstarte et virksomhed, Seriøs, Være et ''højre hånd'' for mig og have erfaring med at opstarte virksomheder, dvs. Salg, Planlæggning, Administration, Regnskaber osv. Du skal kunne perfekt dansk. Med evt. engelsk eller tysk sprogkundsskaber forstrækkes.

Du skal kunne komme til Grindsted og kunne deltage i messer og møder sammen med mig. Vi skal ingå et stærkt team! Jeg er en ung pige på 18 år (tysk statsborger) som har en del erfaring i hobbyartikler og planlæggning + administration. Lønnet vil sættes til 1/2 del af gevindsten. Der er snakke om en deltidsjob til hensigt på fuldtid.  

Lyder dette noget for dig?! Så er det måske dig jeg søger! Skriv en ansøgning til: HobbyForYou@live.dk.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Mvh Christina Klemme

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)