Hej Rene,
Tak for dit indlæg..
Er det et af dem du umiddelbart vil sige "Det der skal du bruge til alle 3"?
Tak |
Hvad synes I om de forskellige logo designs?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Kunne forestille mig det grønne SULTAN med kronen vil kunne fungere godt, til alle dine produkter. Det grønne SULTAN med de fem stjerner under efterfulgt af henholdsvis card, party og guide. *Det skal selvfølelig finpudses og måske forsøge med nogle andre farve sammensætninger, og finde det der fungere bedst. Held og lykke med det. |
Hej William, Jeg vil klart anbefale at du bruger en professionel grafiker til en sådan opgave.
Og med professionel mener jeg ikke en Mac-superbruger, men optimalt set én der kan tegne/formgive og "se" farver.
De viste oplæg indikerer simpelthen ikke kvalitet, og dermed troværdighed som bør forbindes med et sådan kort. |
Hvis jeg skal vælge en linie ville jeg vælge SultanPartyLogo nr. 3 m. fonten fra nr. 2.
![]() Det lyder da i øvrigt som et spændende projekt du har gang i. Jeg skal måske til Antalya senere på året, det kan være du kan anbefale nogle gode gå-i-byen-steder?
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Hej Rene,
Tak for dit indlæg. Jeg er selv begyndt at falde lidt for guide nr. 6, som minder meget om party nr. 2 og 3.. Nu må vi se. Min webdesigner kommer idag.. Så får jeg ham til at lege lidt med det
Mht. Antalya.. Så nej.. desværre
Men jeg har nogle gode kontakter til hoteller i hele Tyrkiet (Inkl. Antalya), hvis du kan bruge det til noget..
mvh
|
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Alle, Så er der nye logo desings...
Jeg vil værdsætte jeres kommentarer...
Se dem her: http://www.makarachat.net/sultan/
Tak
|
Hi Atak!
Jeg kan godt lide nr. 1 og selvfølgelig nr. 9, men jeg forstår virkelig ikke at rød skal blandes ind i blå og grøn. Det er måske bare mig der har det svært med den farvesammensætning...
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Hej Rene,
Jeg er helt enig i det med farverne.. Jeg vil have max to farver i logoet.. og bryder mig ikke om den grønne..
Hvad syntes du om font? Jeg er blevet ret vild med den font han har brugt der..
Tak |
Dato: 3/26/2006 2:02:34 PM Forfatter: William Atak
Dato: 3/26/2006 1:56:24 PM Forfatter: RENEGADE
Hi Atak!
Jeg kan godt lide nr. 1 og selvfølgelig nr. 9, men jeg forstår virkelig ikke at rød skal blandes ind i blå og grøn. Det er måske bare mig der har det svært med den farvesammensætning...
mvh. RENEGADE
Hej Rene,
Jeg er helt enig i det med farverne.. Jeg vil have max to farver i logoet.. og bryder mig ikke om den grønne..
Hvad syntes du om font? Jeg er blevet ret vild med den font han har brugt der..
Tak
Jeg kan skam godt lide fonten - den er tilpas læsbar og passer godt ind i konceptet.
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Hej Rene Hvad synes du nu?
|