Hej, jeg var med til Dm i freestyle snowboarding her i uge 14 i hemsedal. på turen vandt jeg nogle rigtig fede præmier, men grundet sponsoraftale kan jeg ikke bruge disse ting.
Jeg sælger følgende:
1. DC dunjakke + bukser (sæt)
2. Von Zipper + Skullcandy (goggles med indbygget headsæt)
3. Carhartt jakke (mere til alm. brug)
_______________________________________________________________________________________________________
1. Super lækker Armygrøn (mørkegrøn) dunjakke fra DC, rigtig god kvalitet og med mange små men meget lækre detaljer. Jakken. Dertil hører et par DC bukser i en lysseblå farve, som er SYGT fede. Sættet er aldrig brugt før, og er en 2009 model, så fås først i butikkerne til næste vinter. Både bukser og jakken er størrelse Large, men jeg er kun 170 og vejer 55 kilo og synes den ser rigtig godt ud på mig. men jeg er også til ret baggy stil, så en voksen mand (185 høj og 85 kilo) vil også sagtens kunne bruge sættet bare ikke så baggy. En nypris for sættet ligger på 4.500 kr - 5000 kr. jeg sælger det for 3000.
2. Disse goggles er aldrig før set og er også en 2009 model, og er det eneste par i danmark. Von Zipper er gået sammen med Skullcandy om at lave en goggle med indbyggede høretelefoner! men selvfølgelig skal man ikke altid have høretelefonerne i, så de kan tages af gogglen, og sættes på en bøjle og bruges som normale headphones. Hele gogglen er sort/hvid. En nypris for disse vil ligge på omkring 1500 kr. min pris er 1000.
3. Cool Carhartt baseball jakke i guld, rigtig lækker og god kvalitet. denne er en 2008 model og koster i butikkerne 1200. min pris er 600 kr.
Hvis du finder nogle af varene interesante, er du meget velkommen til at skrive mig en mail, så jeg kan sende nogle billeder og evt. mere information.