|
Hej med jer. Jeg har et par hjemmesider med google adsense, og nu vil jeg oprette en til. Men denne nye side skal have et Forum. Det giver følgende spørgsmål: Jeg har talt med et hosting firma som anbefalede vBulletin til store volumener og Simple Machines til mindre volumer. Sidstnævnte skulle være gratis. Er det, eller er der noget jeg overser. Hosting firmaet skulle have 650kr+m per kvartal, er det prisen? Lyder lidt dyrt synes jeg. Jeg har også fundet såkaldte gratis forums ved at Google, men eftersom intet er gratis formoder jeg at det betyder at jeg så ikke kan have mine google adsense annoncer. Jeg har brug for noget billigt som kan klare ca 1000 hits per dag, tekstkommentarer (ikke video etc.). Og noget som er nemt at sætte op og ændre for mig. Og hvor man får god service i starten hvor man jo har flere spørgsmål indtil man er oppe at køre. Enhver hjælp er meget velkommen |
Hej Mikael,
Hvad er det for et forum? generelt emne?
Jeg kan anbefale dig et lille start webhotel, med mulighed for at udvide - hvis du skriver det ved webhotelsbestillingen, installere vi gerne "Simple Machines" også kaldet SMF som helt default for 0 kr.
Jeg har to løsninger som start, og det er to professionelle hosting løsninger - med høj hastighed.
M. telefon support:
Plads: 50 mb
Trafik: 5 gb
Pris: 49 kr. ex moms pr måned (skal min forudbetales 3 måneder, normal procedurere er dog 12 måneder)
U. telefon support, men med professionel kompetent email support:
Plads: 200 mb
Trafik: 10 gb
Pris 39 kr. ex moms pr måned (skal min forudbetales 3 måneder, normal procedurere er dog 12 måneder)
Så er det egenligt kun google ads, og måske nyt design som du selv eller den du hyrer til det skal smide ind. Jeg kan ikke tilbyde at ligge nyt design på SMF løsninger.
Hvis det kunne være intressant, er du velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk
Håber du finder en god løsning
de bedste hilsner Jannik
Bliv gratis medlem