Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner til messe :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg står og skal bruge et banner, da jeg skal deltage på dette års www.modemekka.com i Vejle-Centret. På banneret skal der være mit firmalogo samt en tekst.

Nogle der kunne være interesseret i, at komme med et tilbud på dette ?

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:43

Hej

Er der tale om et fysisk banner - altså et stofbanner til messen, eller er det et banner til internettet der er tale om?

mvh Stina

wdesign.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 14:08

Preussian:

Hej

Er der tale om et fysisk banner - altså et stofbanner til messen, eller er det et banner til internettet der er tale om?

mvh Stina

wdesign.dk

Hej Stina :-)

Ja, det fik jeg jo ikke formuleret. Der er tale om et stofbanner til indendørs brug.

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:22

Okay...nogen cirka-størrelse?

Det du ønsker, er det en samlet pris på design og tryk, eller er det kun en trykpris?

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:32

Jeg har set det her i Litauen. Jeg formoder, at det er sådan et typisk banner man slæber med under armen og så kan man trække den op og sætte den hvor man står.

Prisen svinger mellem 2.000 - 4.000 kr. afhængigt af størrelse, model, funktioner osv. inkl. transport, plus design.

Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:03

Hey Nisli ;) 

Er det noget du skal bruge efter messen? hvis ikke så har jeg måske noget du kan bruge istedet, en fladskærm, med indbygget computer som kører med dit logo og billeder af tøj / webshop osv osv. lige hvad du ønsker, det kan gøres for under 2000,- 

Fladskærme har i flere forretninger vist mersalg på mellem 20 og 40% Det er godt blikfang! 

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 16:14

Preussian:

Okay...nogen cirka-størrelse?

Det du ønsker, er det en samlet pris på design og tryk, eller er det kun en trykpris?

Jeg har ikke nogen cirka størrelse., da jeg lige pt. ikke har noget begreb om hvad der er "standard" for sådanne bannere. Det er en samlet pris på design og tryk jeg søger :)

Jeg kan oplyse at standen hvor banneret skal bruges er ca. 12 m2 - 4 (bredde) x 3 meter (dybde).

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 16:15
Nicholas Schou:

Hey Nisli ;) 

Er det noget du skal bruge efter messen? hvis ikke så har jeg måske noget du kan bruge istedet, en fladskærm, med indbygget computer som kører med dit logo og billeder af tøj / webshop osv osv. lige hvad du ønsker, det kan gøres for under 2000,- 

Fladskærme har i flere forretninger vist mersalg på mellem 20 og 40% Det er godt blikfang! 

Hej Nicholas :)

Det ville uden tvivl være super lækkert at sætte op. Men det er noget jeg også vil skulle bruge fremover på andre messer.

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Skrevet kl. 16:17

Peter Stensgaard:

Jeg har set det her i Litauen. Jeg formoder, at det er sådan et typisk banner man slæber med under armen og så kan man trække den op og sætte den hvor man står.

Prisen svinger mellem 2.000 - 4.000 kr. afhængigt af størrelse, model, funktioner osv. inkl. transport, plus design.

Hej Peter :)

Mange tak for dit svar.

Fra Århus C
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:18

Der vil vi så kunne gemme Logo, billeder osv, så næste messe skulle du bare leje selve Skærmen, hvilket vi kunne finde en rimlig pris på hvis det kun er et par dage.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)