Hejsa. Jeg har i længere tid gået og fiflet lidt med en bog som jeg måske godt kunne tænke mig at få trykt, det er en fiction/ non-fiction historie, altså en virkelig historie bare med opdigtede karakterer, om et liv hvor alt går galt. Det at vokse op i en familie med vold alkohol, og ens eget misbrug og hvilke tanker og drømme man har som alle andre. Mest fordi det er en ting der for sjældent bliver taget stilling til, men også mange aspekter man ikke tænker over når man ikke selv lever i de liv. Jeg har gjort meget research, og arbejdet sene timer, så håber det kunne blive til et seriøst samarbejde |
Hej Lucca
Jeg anbefaler Johansen Grafisk i Holstebro: http://www.johansen-grafisk.dk/, men hvis du kommer til Aminotastic, kommer du også til at møde Jesper Norbøll, som helt sikkert også kan løse opgaven.
Hvis du vil udgive på eget forlag, skal du have et ISBN-nummer - det finder du alt om her: www.isbn.dk.
Hvis du vil sikre din bog lidt større udbredelse, bør du alliere dig med en organisation, som arbejder med emnet - jeg tænker f.eks. Børns Vilkår (uden af jeg har undersøgt, om de arbejder med netop dit perspektiv) eller lign. Det vil give din bog mere gennemslagskraft, men vil selvfølgelig også betyde, at du har et netværksarbejde at gøre.
God arbejdslyst.
mvh Hans