Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud om Fælles undersøgelse for aminoer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos MindMe Management laver vi løbende det vi kalder for brancheundersøgelser, hvor vi samler flere interessenter til en undersøgelse indenfor et bestemt område.

Nu vil vi så gerne tilbyde en fælles brancheundersøgelse eller omnibusundersøgelse om man vil, til aminomedlemmerne. Jeg tilbyder det, da der sikkert sidder nogle virksomheder derude, der har nogle ting, der kunne være meget relevant, at få foretaget en markedsundersøgelse på.

Idéen er, at der er flere om at betale dette, og desto flere, der ønsker at være med, desto større kan undersøgelsen blive.

Hver interessent køber sig adgang til spørgsmål i undersøgelsen, og vi samler så alle spørgsmålene i et skema, og foretager en undersøgelse blandt et repræsentativt udsnit af den danske befolkning. Om det bliver spørgeskemaudsendelse eller telefoninterviews afhænger helt af, hvor mange der er med.

Som en del af undersøgelsen laver vi noget pressemateriale på baggrund af undersøgelsen, hvor vi vil finde den gode historie i tallene, og dels sikre omtale til amino.

Prisen starter på nuværende tidspunkt ved 15.000 kr., men den tilpasse vi efter hvor mange der vil være med.
Vi smider de første 60.000,- kr efter undersøgelsen, så vi kan tilbyde det til en rigtig aminopris.

Så sidder du derude, og vil have undersøgt afsætningspotentialet for dine produkter? Finde strømninger i samfundet? Finde frem til dine kunders behov, eller bare høre hvor mange der piller næse hver dag, så er dette det professionele værktøj til en pris, der kun vil ses på amino.

Vi står naturligvis med support, og laver spørgsmålene sammen med jer, hvis det er nødvendigt.

Men lad mig høre om det er noget, der vækker jeres interesse....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal lige noteres, at vi selvfølgelig også kan iværksætte en undersøgelse blandt virksomheder fremfor borgere i Danmark.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop lavet en aftale med vores samarbejdspartner omkring udsendelse af spørgeskemaer over mail til aminoundersøgelsen. Jeg har lavet en god aftale, der vil sikre, at priserne holdes helt i bund. Derfor foreslår jeg, at undersøgelsen foretages over mailudsendelser blandt en segmenteret gruppe danskere.

Med indgåelsen af denne aftale, samt vores egen pengeindsprøjtning, kan det laves meget billigt. Så sidder du og har nogle spørgsmål, der kan være relevante, at få vurderet blandt danskere, så er dette en billig løsning.

OMfanget af undersøgelsen afhænger af hvor mange der tilmelder sig med spørgsmål, men de 60.000 vi vil give dækker PR-arbejdet samt en del af de eksterne omkostninger for os.

Så en opfordring herfra, dels om at støtte op om amino ved at sikre omtale, men ikke mindst jeres chance for at få spørgsmål med i en markedsundersøgelse.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som et fornemt tilbud, specielt hvis man har en ny ide man vil have undersøgt potentialet for. Endnu et vidunderligt eksempel på hvordan vi kan hjælpe hinanden på Amino :)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune

Jamen tak. Dette er vores bud på, hvad vi kan gøre for aminoerne. En professionel undersøgelse fåes næppe billigere andre steder. Men jeg mangler stadig henvendelser fra interesserede. Hvis ikke der kommer flere, så må vi aflyse undersøgelsen.

Måske skulle det have været under en anden tråd - men jeg vil lige pointere, at dette ikke er et forsøg på at tjene penge herfra, blot en udstrak hånd med vores kompetencer i....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)