Byg et solidt netværk... Det opbygger relationer!
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
Eller henvend dig direkte til et fuldt udviklet virksomhedsnetværk
WF Enterprise ApS
Byg et solidt netværk... Det opbygger relationer!
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
Eller henvend dig direkte til et fuldt udviklet virksomhedsnetværk WF Enterprise ApS |
Tak for det, Ove - Erhvervsklubber - kunne vi ikke få remset en masse op her af alle Aminoerne? Venlig hilsen, |
Jeg vil da gerne fortælle om det virksomhedsnetværk, som jeg er med til at koordinere... WF Enterprise ApS består lige nu af godt 60 virksomheder i Århus og omegn og breder sig langsomt til resten af Østjylland. Jo flere virksomheder der støder til netværket, desto bedre rammer og muligheder for samarbejde vil der blive. Vi hjælper vores medlemmer på flere niveauer. Vi arbejder for, at øge omsætningen hos den enkeltes virksomhed, igennem flere kontakter og øget samarbejde med andre virksomheder i netværket. Vi skaber bedre rabataftaler for vores medlemmer, idet vi tilsammen udgør en attraktiv størrelse for mange større leverandører, på alt fra kontorartikler til byggematerialer. Vi sætter desuden fokus på virksomhedsudvikling gennem vores partnermøder, som afholdes i uformelle rammer med god tid til alle. Vi bruger hele vores markedsføringsbudget, på at skabe flere kunder til vores medlemmer, gennem diverse kontaktkanaler og kampagner.
|
Jeg vil da gerne fortælle om det virksomhedsnetværk, som jeg er med til at koordinere... WF Enterprise ApS består lige nu af godt 60 virksomheder i Århus og omegn og breder sig langsomt til resten af Østjylland. Jo flere virksomheder der støder til netværket, desto bedre rammer og muligheder for samarbejde vil der blive. Vi hjælper vores medlemmer på flere niveauer. Vi arbejder for, at øge omsætningen hos den enkeltes virksomhed, igennem flere kontakter og øget samarbejde med andre virksomheder i netværket. Vi skaber bedre rabataftaler for vores medlemmer, idet vi tilsammen udgør en attraktiv størrelse for mange større leverandører, på alt fra kontorartikler til byggematerialer. Vi sætter desuden fokus på virksomhedsudvikling gennem vores partnermøder, som afholdes i uformelle rammer med god tid til alle. Vi bruger hele vores markedsføringsbudget, på at skabe flere kunder til vores medlemmer, gennem diverse kontaktkanaler og kampagner. I kan læse mere om WF Enterprise ApS på www.wfe.dk. |
Bare for at være en flamer. men det her er godt nok den mærkeligste debat. Det du skrev i toppen, hører det ikke til i WIKI'en. istedet.? |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Der er en del af disse netværk i Danmark. Dem jeg selv kender og bruger er: og så det nye, som er startet af et par aminoer og har rod i Amino nemlig |
Et hurtigt råd fra råd samt salgsargument fra en Netværkskoordinator... Inden du melder din virksomhed ind i et netværk, bør du overveje hvorfor man skal betale x antal tusinde kroner og binde sig for et helt år ad gangen.. I WF Enterprise ApS har vi 1 uges gensidig opsigelse, hvilket tvinger os bag organisationen til at præstere konstant og samtidig opretholder en høj kvalitet blandt vore medlemmer. Ved ikke om vi er bedre end alle andre, men i det mindste tør vi binde vores egen succes op på vore medlemmers succes... |
Du har virkelig gang i noget seriøst reklame-spamming. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau