Hvis det virker ligeså godt som Du skriver, og det har en vedvarende virkning, samt ikke er sundhedsskadeligt, tror jeg at Du står overfor en dundrende succes.
Er det noget Du vil skrive noget mere om i tråden?
Selvfølgelig er jeg det! Men så må du komme med fact her! Hvis alle debatter skulle baseres på at jeg stillede op til en præsentation ville dette hurtigt blive et meget ubesøgt forum.
Det er jo dig der opretter indlæg for at spørge om det kan sælges! Hvis jeg skal tro på det må du ligge beviserne på bordet :)
Sååå er du mand nok til at ligge det ud til offentligheden?
Hvis det virker ligeså godt som Du skriver, og det har en vedvarende virkning, samt ikke er sundhedsskadeligt, tror jeg at Du står overfor en dundrende succes.
Er det noget Du vil skrive noget mere om i tråden?
Jeg vil meget gerne fortælle mere om det her, men plejer normalt at gøre det i forbindelse med en demonstration af produktet så jeg kan vise at det virker og det ikke blot er "troen" på produktet der gør effekten.
Apparatet arbejder med galvaniske strømme som er ufarlige og meget svage i volt spændingen, så det ikke føles ubehageligt på kroppen. Derudover er det sammen med elektrisk ladet gele,kombinationen der får det til at virke meget effektivt.
Behandlinger er IKKE sundhedsskadelig, og skal gøres en gang om ugen - det kan gøres oftere hvis det ønskes.
(smiler) -ja jeg er også bange for at det måske kan sælges. Ærgeligt at folk ikke bare vil elske og anerkende deres udseende. Tænk sig alle de historier vi kan "læse" i folks ansigter, et spændende ansigt der er "liv i", det synes jeg fasinerende
Såh jeg melder mig ikke til præsentationen, men pøj pøj med dit projekt