Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål (debat) til dem som har fysisk butik + net butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål (debat) til dem som har fysisk butik + net butik...

Hvad bruger i af total løsninger som har  kassesystem (med bip stregkoder) som er i  kontakt med webshop. det vil sige at. salg fra fysisk butik reducerer automatisk lageret på netshopen, og der kan bogføres i samme arbejdsgang. 

Jeg selv har noget jeg købte for 5-6år siden, som ikke helt lever op til det bedste, min ansat bruger for mange timer på at slet døde, varer og varianter m.m. og det er ikke helt så fleksibel/smart som man kunne tænke sig.

Det er et system som virker med Dandomain exel import,  hvor lager/regnskabs/pos  del hedder Stella, plus et andet program der håndtager webshopen/stregkoder bip, som er udvirkelet af Marisoft som ikke lige er den skarpeste kniv i skuffen.

Kunne godt finde på at udskifte hele pibe tøjet til noget smartere, især for at spare ansatte timer. bliver brugt 2-3  timer hverdag som kunne laves automatisk, det bliver til mange kr på et år i timeløn...

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

Hej

Jeg ved at DanDomain er ved at for lavet en intergration til en nyt øko. sys. som om nogle måneder bare skulle være lige til at tilkoble DanDomains webshop, efter hvad de siger skulle det være smartere, mere brugervenlig og billigt :)

Det kunne være du lige skulle tage en snak med Roa deres tekniske chef.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:41

Hej

Jeg går med tanker om at starte en fysisk butik, så jeg har også brug for lidt know-how på området. Altså hvordan opdateres lageret bedst muligt, både i webshop og butik, når der laves et salg - hvadenten det er webshopsalg eller butikssalg?

Min webshop er hostet af ScanNet.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:19

Jeg mener at Scannet kommer med en ny opdatering af deres shop til efteråret, og jeg håber meget at de har fundet frem til en god løsning. Jeg har snakket med Scannet flere gange med hensyn til at tilkøbe nogle Navision-licenser, men jeg har forstået at samspillet mellem en fysisk butik og en webshop endnu ikke er perfekt. Scannet håber på at det vil det være i deres "nye shop" til efteråret. 

Hvis ikke Scannet kommer med en god løsning må vi desværre nok se os om efter noget andet, så hvis der er nogle der har en god løsning, så kom endelig med den. 

GOD WEEKEND 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:11

Ja der ikke mange webshops designer/udbyder der kan magte de opgaver sådan rigtig selv efter snart 10år, tror også de har statset forkert, i at de selv ville lave administration/lagerstyring af varer, hvor et rigtig "regnskabs/lagerprogram af de gammel kendt" program bare er beder, og har kunnet det i mange år. også før webbutikkerne. Det har været en mangel vare fra day one!... Må håbe der snart sker noget pro på det område. Jeg har ventet i mange år  Confused  Så jeg beholder nok det gammel lidt endnu, og ser hvad man få om 1-2år...

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:29

Jeg kan da lige indskyde at EasyFlow webshop system, kan integreres med FrontPos kasseapperater, hvor priser og lagerstatus automatisk synkroniseres ved ændringer både i den fysiske butik samt ved websalg.

Kåre Petersen
EasyFlow A/S

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:00

Vi har udviklet et kassesystem som fungere ganske fint med vores webshop

Hvis det skulle have interesse kan i smide mig en mail og jeg sender en produktspecifikation tilbage.

Webshop og kassesystem koster 20.000kr. Der er endnu ikke lavet en integration til et økonomisystem, men så længe det ønskede system har et api så skulle det være en smal sag et sætte sammen.

Hvis der skulle være nogen interesserede kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)