|
Spørgsmål (debat) til dem som har fysisk butik + net butik... Hvad bruger i af total løsninger som har kassesystem (med bip stregkoder) som er i kontakt med webshop. det vil sige at. salg fra fysisk butik reducerer automatisk lageret på netshopen, og der kan bogføres i samme arbejdsgang. Jeg selv har noget jeg købte for 5-6år siden, som ikke helt lever op til det bedste, min ansat bruger for mange timer på at slet døde, varer og varianter m.m. og det er ikke helt så fleksibel/smart som man kunne tænke sig. Det er et system som virker med Dandomain exel import, hvor lager/regnskabs/pos del hedder Stella, plus et andet program der håndtager webshopen/stregkoder bip, som er udvirkelet af Marisoft som ikke lige er den skarpeste kniv i skuffen. Kunne godt finde på at udskifte hele pibe tøjet til noget smartere, især for at spare ansatte timer. bliver brugt 2-3 timer hverdag som kunne laves automatisk, det bliver til mange kr på et år i timeløn...
|
Hej
Jeg ved at DanDomain er ved at for lavet en intergration til en nyt øko. sys. som om nogle måneder bare skulle være lige til at tilkoble DanDomains webshop, efter hvad de siger skulle det være smartere, mere brugervenlig og billigt :)
Det kunne være du lige skulle tage en snak med Roa deres tekniske chef.
Bliv gratis medlem