Jeg står for at skulle starte et nyt community på nettet, og skal i den forbindelse have lavet en hjemmeside. Jeg har brug for en side i stil med dkbn.dk og hotpeople.dk. Det er ikke samme koncept som disse, men det skal kunne de samme ting. Derudover skal det også være muligt for brugerne at indsætte filmklip ligesom på vix.dk. Der skal også være betalingsmodul.
Hvem laver den slags sider og i hvilket prisleje ligger det. Nogen der kan hjælpe?
Det er blandt andet den slags vi laver, prislejet ligger som regel et sted mellem 100 og 500.000kr, alt afhaengig af hvor mange funktioner du skal bruge.
Vi kan godt tage en hurtig snak om det hvis du har lyst? 70 220 627
Det er blandt andet den slags vi laver, prislejet ligger som regel et sted mellem 100 og 500.000kr, alt afhaengig af hvor mange funktioner du skal bruge. Vi kan godt tage en hurtig snak om det hvis du har lyst? 70 220 627
Jeg har ikke selv, tid til at byde på en opgave af den størrelsesorden - så jeg nøjes med at fortælle dig at der faktisk findes GRATIS alternativer.. Hvis noget af det kan bruges, er det nok billigere at hyre nogle php nørder til at rette idet.
Meeeeeeen, jeg vil give Mikkel ret i at løsninger fra bunden er 10.000 gange bedre, fordi man får det som man vel have det.
Alt efter hvor omfattende, dit projekt bliver - vil jeg muligvis gerne sponsere hosting mod reklame - hvis det kunne være intressant? I så fald er du velkommen til at sende mail til jh@webname.dk
Håber du finder en god løsning. Og god weekend til alle
Hej Tak for svar. Jeg havde selv en ide om et prisleje på omkring 50.000 kr. Kan det passe at det system som du har linket til, er det som Console og Xboxlife.dk bruger? Med hensyn til dit forslag om at I muligvis ville sponsere hosting mod reklame, kan jeg kontakte dig når siden er færdig. Go` weekend til dig også. /Zimmer
Du må undskylde mine langsomme svar tider, men en weekend skal jo overståes
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg syntes ikke de ligner.. Vedr. hosting vil jeg godt starte sponseringen 6 måneder før, første release - så du/i har fuld mulighed for at teste det nødvendige uden det giver dig ekstra omkostninger.
Hej Tak for svar. Jeg havde selv en ide om et prisleje på omkring 50.000 kr. Kan det passe at det system som du har linket til, er det som Console og Xboxlife.dk bruger? Med hensyn til dit forslag om at I muligvis ville sponsere hosting mod reklame, kan jeg kontakte dig når siden er færdig. Go` weekend til dig også. /Zimmer
Du må undskylde mine langsomme svar tider, men en weekend skal jo overståes
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg syntes ikke de ligner.. Vedr. hosting vil jeg godt starte sponseringen 6 måneder før, første release - så du/i har fuld mulighed for at teste det nødvendige uden det giver dig ekstra omkostninger.
Hej
Det lyder super. Vi er ved at få lavet oplæg hos nogle webudviklere, når alt er på plads vender jeg tilbage til dig.