Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail problemer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig store problemer med at mine mails ikke kommer frem til mine kunder.

Jeg har prøvet at kigge på spf records, men det er noget nær hebraisk for mig?

Er der nogen derude som ved hvordan man kan få styr på sin mail så man undgår at blive stemplet som spam?

Kan jeg flytte min mail server så den er på et anden server? Fx. b-one og bruge den som server?

Tror det jeg søger er et mail system hvor jeg ikke selv skal pille ved noget, men hvor mine mails kommer frem? Nogen der tilbyder dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37

Hvejsel:

Jeg har stadig store problemer med at mine mails ikke kommer frem til mine kunder.

Jeg har prøvet at kigge på spf records, men det er noget nær hebraisk for mig?

Er der nogen derude som ved hvordan man kan få styr på sin mail så man undgår at blive stemplet som spam?

Kan jeg flytte min mail server så den er på et anden server? Fx. b-one og bruge den som server?

Tror det jeg søger er et mail system hvor jeg ikke selv skal pille ved noget, men hvor mine mails kommer frem? Nogen der tilbyder dette?

Jeg kan anbefale Googles Mail, http://www.google.com/a/

Jeg kan sætte den op for dig for 1000 kr. ex moms - hvis det kunne være interessant, så skriv til jh@webname.dk

Håber du finder en god løsning, jeg har aldrig hørt om at googes mail skulle være nede Big Smile

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:33

1000 kroner for at sætte google mail op ?

Tak for kaffe, kan jo kun se det du skriver.

Benyt din internet udbyder og din hosting udbyder til at hjemtage mailen. det er vist meget billigere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
www.easywebhost.org:

1000 kroner for at sætte google mail op ?

Tak for kaffe, kan jo kun se det du skriver.

Benyt din internet udbyder og din hosting udbyder til at hjemtage mailen. det er vist meget billigere. 

1000 kr. ? Prøv at regne det ud selv!
1. Først skal du hive ordren ind af døren (ikke fakturebar)
2. Du skal nu undersøge hvilke DNS udbyder kunden har?
3. Du skal nu korrespondere DNS oplysningerne ud til kunden, eller måske direkte til kundens udbyder. I værste fald skal du korrespondere dig frem til et login, hos kundens DNS udbyder, hvor man så skal sætte det op
4. Oprettelse hos Google, godkendelse - og nu validering via CNAME?
5. Tjek at det bliver flyttet.
6. Sende oplysninger ud til kunden
7. Følge op på at kunden er tilfreds.
I mit hoved er 1.000 kr. ex moms meget billigt. Men det kan godt være det bare er mig. Plejer at sælge sådan opsætning for omkring 2500 kr. ex moms.
Får det til at lyde negativt, men det er bestemt ikke min mening. Prøver bare at skitsere mine beregninger ;-) God weekend
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:13

www.smtp.dk 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 11:47

Ja.

Men hvorfor ikke gøre det nemmere og overtage hostningen i et hug, så er du ude over alle de ting som du skitserer. 

og med en opsætning via f.eks. gratisdns, som tager maks 20 minutter ialt at sætte op, vil jeg mene at hostning opsætning for kunden ikke bør overstige mere end ca. 800 kroner inkl. hostning og opsætning.

mvh

Mogens

Easywebhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:58

OP: Hvilken SMTP-server benytter du?
Eksisterer den e-mailadresse du bruger som afsender?  -går den samme mail igennem hvis du ændrer afsenderadressen til en anden, f.eks. den adresse du måske har gennem din internetudbyder?
Får du en fejlmeddelelse retur (hvilken?) om at mail ikke kunne leveres - eller "forsvinder" den bare?
Kan modtageren evt. se mailen i en SPAM-mappe? Hvis - er der mulighed for at få kopieret noget af mailens "header" ind, det hænder at man her kan finde oplysninger om hvorfor mailen er kategoriseret som SPAM.
Sker dette uanset indhold? Hvis en HTML-baseret mail med billeder osv. ikke går igennem - går en mail med udelukkende en kort tekstbesked fra samme afsender til samme modtager så igennem?
Hvor er dit domæne i dag hostet - kan de evt. hjælpe dig med at opsætte SPF-records - læs evt. lidt nærmere om disse på http://www.gratisdns.dk/SPFdraft.txt

Webname og Easywebhost kan du midlertidigt se bort fra i denne tråd, de har vist fået flyttet fokus over på at sælge deres produkter og væk fra dit problem, de snakker om indgående post hvor du om udgående :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 19:49

Michael kjærgaard jeg vil ikke sælge et produkt og som du sikkert kan se, så anbefaler jeg at man bruger sin internetudbyder til at afsende mailen med og hjemtage via sin hostning udbyder. Afsendelse betyder udgående mail :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:01

Mit største problem er at jeg nu har prøvet at opsætte en SPF record, og det har tilsyneladende ikke hjulpet noget. Vi er nu begyndt at ryge i alle one.com's spam filtre. Det er sgu noget frustrende.

Er der nogen der kan hjælpe med at tjekke at jeg har fået sat SPF rigtigt op? Og hvor tjekker man det?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:36

Umiddelbart tillader du kun 91.192.54.113 / cust-358-01.hosted.spamfighter.com at sende mail for dit domæne.

Er det en af ovenstående du benytter som SMTP-server?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)