|
Jeg overvejer at koble et debatforum på min webshop. Jeg har en dandomainløsning, og er meget i tvivl om hvordan det integreres, hvor får jeg sådan en løsning fra, skal det købes, osv. Jeg håber at få nogle input her, da jeg ikke er nogen "tekniknørd" :-) og måske også input fra nogle som har webshops og debatforum i shoppen. lisa b www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik |
hvordan kobles et debatforum på en webshop ?
|
|
|
Målet er nu ikke at lede dem væk fra min butik, men at skabe et forum som supplement til min shop hvor der er fokus på boligindretning, muligheder, gode indretningsråd m.m. Lyder det helt åndsvagt ??? Er der ingen shopejere der har tilknyttet et forum. Jeg vil meget gerne høre om fordele og ulemper.... lisa b www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik
|
|
Det kan være en god måde at inddrage dine brugere på en ny og mere engagerende måde. Der er selvfølgelig også nogle ting du skal passe på med og du kan ikke integrere det i din dandomain løsning. Så med mindre du vil kører et forum eksternt skal du nok tænke i et skift til en anden shop platform end en closed source hvis du vil gå i den retning. |
|
Hej Ronnik Hvorfor kan det ikke integreres, og hvad mener du med en ekstern platform ? lisa b www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik
|
|
Jeg tror at det Ronni mener er at din dandomainløsning ikke kommer med et forum integreret, og at du umiddelbart er nødt til at få dandomain til at udvikle det da det jo er en "closed source" løsning. Så vil løsning enten være at betale dandomain dyrt for det eller lave et eksternt forum, det vil sige et forum der ikke åbner integreret på din side. |
|
Hej Lisa Prøv evt. at spørge Roa (teknisk chef) fra DanDomain om ikke man kan bruge "egne sider" til at intergrere et forum |
|
Dandomain siger jeg ikke kan åbne et forum i shoppen, men kan lave en ekstern løsning der linker til shoppen eller omvendt .... lisa b www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik |
|
Har hørt at djrevax herinde skulle kunne lave shopløsning med forum også, du kan evt. prøve at kontakte ham. |
Venlig hilsen Lone
Bliv gratis medlem