Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DRs Rabatten mere end fordoblede min daglige indtjening

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Efter DRs Rabatten nævnte mit website i sidste uge (3/4-2008) kom der samme dag ca. 4.000 besøg fra danske brugere (normalt 75 pr dag). Næste dag kom der yderligere ca. 4.000 besøg. Med det antal besøg kom danske brugere næsten op på 50% af de daglige besøg. Her næsten en uge efter er der stadig over 800 besøg (data fra igår).

Derudover kunne jeg se, at jeg ramte en helt ny målgruppe. Folk som åbenbart ikke selv ved hvad de kan finde på internettet eller hvordan de skal finde det. Tilgengæld var de gode til at klikke på Adsense reklamer. :-)

Så nu må jeg finde på flere måder at nå den samme målgruppe, for de så næppe alle sammen Rabatten. Og det kunne også være sjovt at se om man kunne nå ligende folk i andre lande.

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:29

D. 22 marts sidste år fik Rabatten fik også sat RipNRoll på turbo - og der blev langet flere kondomer over disken dagene efter omtalen end der gjorde samlet på 2-3 uger førhen!

Tillykke med omtalen!

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:54

Tillykke til jer begge 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:20

Ja mange gange tillykke med omtalen.!

Det virker vist..Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)