Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på website søges!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan være rart så nogle kan lære at lade være med at brokke sig.

Har lige fået en kunde, som har været til en snak om sin webshop. Pris 30.000kr, men jeg kan gøre det i joomla til 2500, plus 1000 til support. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:47

Jamen det er dejligt. Kunden får helt sikkert også et lige så godt produkt som det til 30.000 i et flot unikt design, og tilpasset 100% efter sine ønsker.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:01

2.500 i installationsservice er ikke nødvendigvis billigt.

30.000 for en webshop er ikke nødvendigvis dyrt.

Hvis man ikke snakker om det samme produkt er det svært at sammenligne.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:10

Ja lige præcis. Men granholm ligger (igen) op til at "kunden havde fået et tilbud på 30k - jeg kunne gøre det for 2500" - NEJ det kan du ikke du kan levere en anden løsning. (PUNKTUM!)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:33

Helt enig, hvis Ron kan få Granholm til at skrive under på en kontrakt med udførlig kravspecifikation, der bare nogenlunde matcher den oprindelige indgang til debatten, så skal han helt klart gøre det. Det er i den forbindelse meget vigtigt, at der fastsættes en deadline og indhentes flere bud.

Grunden til dette, er at hvis Granholm ikke kan leverer til tiden, og projektet med ham må opgives, så skal han betale differencen til det næst-billigste bud. Så Ron kan eventuelt bede os om at byde, det vil højst sandsynligt resulterer i et bud på indtil flere millioner, men det er jo heldigvis heller ikke Ron, der skal betale :-)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:05

Granholm IT og PC support:

Ja, det kan være rart så nogle kan lære at lade være med at brokke sig.

Har lige fået en kunde, som har været til en snak om sin webshop. Pris 30.000kr, men jeg kan gøre det i joomla til 2500, plus 1000 til support. 

Lyder lidt som om du mener den lave pris er en kvalitet i sig selv... Det tror jeg desværre du tager helt fejl! En kunde som er villig til at give - og forventer - en pris på eks. 30.000 vil aldrig tage en pris på 2500 seriøst - og omvendt! Så at du gafler en kunde som har fået et tilbud til 30.000 har - ja undskyld - men intet med dit super tilbud at gøre, men derimod at kunden ikke var villig til at give den pris han fik. At løsningen så sagtens kan være oversolgt er en anden historie, men det ved vi af gode grunde ikke!

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:40

Det er da sjovt som folk øffer herinde Smile

Find da på noget andet at lave Stick out tongue 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:41

LOL!!! 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:50

Det er da sjovt som folk øffer herinde Smile

Ja vi andre må ikke kritisere, men du har fået en form for særstatus herinde sådan at du faktisk gerne må kritisere konkurrenter og nedgøre deres priser uden overhovedet at vide hvad de dækker- Du husker vel nok selv tråden ikke sandt?

Find da på noget andet at lave Stick out tongue 

Det er sjovt du siger sådan. Jeg tror der sidder rigtig mange aminoer herinde der har fulgt din gang igennem tiden, jeg læste en del af indlæggende sidst du opførte dig, i mine øjne åndsvagt, og du har vidst ikke den bedste historik herinde. Som går fra at svine andre til pga høje hosting priser. Ligefrem advarer folk mod disse "svindelfirmaer" via din hjemmeside og senere vende 100% rundt og begynde at svine dem du før var tilhænger af, og mene at alt billig hosting nu er noget amatørpjat. Sjovt nok på ca samme tid du selv begynder at reklamere med hosting til nogle høje priser.  

Hele vejen igennem har du været meget fremfarende med at dit prisniveau var det eneste rigtige og det eneste der var konkurrencedygtigt, hver gang nogle tilbød noget til en højere pris føler du dig nødsaget til at nedgøre dem og mener det er vildlende markedsføring.

Sad gad vide hvem der skal finde noget andet at lave :) Det ser nemlig ikke ud til du har særlig mange opgaver i hus, taget i betragning af at jeg tror du ultimativt er den amino bruger der har lavet aller flest tråde med tilbud.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:29

Granholm, din profession taget i betragtning er det temmeligt humoristisk, at du er så langt udenfor pædagoisk rækkevidde.

Men hvis Ron følger mit råd så kan det jo være, at du lærer det på den hårde måde. Mit råd til dig, ville være at hurtigst muligt blive ApS eller A/S (Måske Smba), så du ikke skal ligge betale for dine fejl resten af dine dage.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)