Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop er den fedste syndes i (helst omkring tøj salg)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok lidt "standart" men alligevel  mere enkelhed end de fleste shop. Det som man så skal er at lave et streetwear/hiphop tema  også med de rigtig knapper og kurv,  få noget mere URBAN over looket, med de rigtig farver osv..

Man kunne måske skære menuerne lidt sjover over (skævt, eller  rund dem af på en lidt andet måde), end det som jeg har gjort...

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:10

Hej

http://www.esprit.dk/ er en super god butik. 

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 05:18

Det er e-dress.dk

den er til salg

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:03

Hej RigoRigo...

Nu har du jo været i streetwear branchen i mange år efterhånden.. Big Smile, og jeg ved ikke om du har lagt mærke til den store forandring på selve e-handlen indenfor denne genre. Streetwear butikkerne (webshop) var i starten meget armatøragtige.. men indenfor de sidste par år, er der virkelig sket noget.

Der er selvfølgelig kommet flere til.. men kvaliteten på selve butikkerne er blevet rigtig gode.

Så du skal helt sikkert skrive dette bag øret! du skal få udviklet noget unikt.. og noget nyt, du ved. Temaet skal sprudle af HipHop - Urban - Street..osv. Du skal have den "Wow" faktor.. og mit råd vil være: ikke og lav den for standard præget.. men stadig have brugervenligheden i højsædet.

Du er som sagt oppe mod nogle heavyhitters Stick out tongue / rent grafisk set, så som streetammo - streetman - vancool - labforum.

Men som du også selv skriver, så har du været i branchen i mange år, og var en af de første der startede... og derfor er der utrolig mange som kender din butik..etc. Så potentialet er der og er utrolig stort også fremover. Du skal bare finde den rigtige leverandør, som kan sit kram indenfor DanDomain.. og jeg ved der findes et par stykker her på amino Big Smile

Det må bare ikke være endnu en alm. DanDomain butik, det skal være en super fed grafisk DanDomain shop / div. totalt skræddersyet efter dit behov og ønsker... hvis du kan følge mig.

Et fedt logo - lidt flash hist og pist - og så et super fedt Streetwear præget tema..

Håber du kunne bruge dette til noget.. og held og lykke med dit projekt. (Det skal nok blive godt).

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 10:33

Hej Martin, ja der er da sket lidt. Engang var vi  2 fysiske butikker i hele DK stor set på samme tid, mig i Odense og en i KBH ( vi var dog mest i hiphopen, den anden i Skate). Og i dag er vi ca 65-70stk. i landet. Der er dog ´nogen som lukker her på det sidste. Der kan sku blive for mange, men alle troede de kunne gå på vandet i 2003/04. 
Det hele startede med skate + rulle, men i dag er der en del forskelv på os, med stilen og hvilken mærker.  Os selv er kun hiphop og streetwear i dag... Jeg er næsten sikker på at jeg var den først i DK som solgte tøj på net, men det får jeg nok ikke en medalje for Big Smile Det var før man kunne købe en webshop og bruge kreditkort på net. Da Dandomain startede fik jeg dog hurtige en "rigtig" shop løsning den gang, men for pokker der ´var ikke mange ting det kunne...  Den gang var jeg 23år i dag om få uger fylder jeg sku 40 Super Angry

Ja, der skal et lidt frisk webside til, i stil med hvad de unge kan lide + et tusch af street så det passer stillen, må se havd det kan blive til. Har fået lidt tilbuds på mail, så må man se om de kan leve op til det....

mvh

Rigo

.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 22:42

Bon'A Parte har tidligere modtaget megen ros, og et par enkelte awards, for deres gode shop-design.

Min egen favorit er det britiske Mouse-to-Minx.

De er godt nok begge langt fra din målgruppe, men måske du kan finde inspiration alligevel :-P

/SørenS.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 15:50

.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 09:16