Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hoster man bedst osCommerce?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en webshop baseret på osCommerce i et par år.

Nu er jeg dels løbet sur i mangel på support, og dels må jeg erkende, at der ikke er mange penge at smide efter det, fordi der kommer ret få kunder.

Så jeg vil lave noget, hvor jeg selv kan styre det, og det skal være enkelt - jeg gider ikke betale for support, når jeg ikke får det alligevel.

Jeg har besluttet at forsøge at downloade et shopmodul fra osCommerce så jeg har noget, som ingen har tilføjet egne dikkedarer til, får det hostet og få et betalingsmodul til. Jeg har ved at surfe rundt herinde fundet  frem til, at det ikke er ligemeget, hvor jeg får det hostet, så jeg spørger nu ud til jer alle, om I kan anbefale nogen?

Bl.a. vil jeg gerne vide, om det er en ulempe at få det hostet hos nogen, der udbyder deres egen videreudvikling af noget osCommerce, så der er risiko for, at programmerne infererer?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:19

Ja, du skal passe på elektronisk smittefare. Du risikerer at hvis hostingfirmaet har et osCommerce system med fx "SEO" modul installeret, så vågner du en dag og din egen shop har samme modul.

Jimmy

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:31

jeg kan anbefale at kigge lidt hos www.vizion.dk til hosting af webshop :)  

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:25

Vi har webhotel hos Wannafind.dk og det fungerer bar tip top Yes

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:16

Hej Rasmus

Det ser også fint ud - har I bare webhotel, eller også en shopmodel fra wannafind? Og hvilket betalingsmodul har I?

mange hilsner

Athen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)