Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain.dk -VS- Daneweb.dk -VS- XXXXXXXX

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står for at opfriske hvor snart 10år gammel webshop, Vi har haft  Dandomain altid, hvis nok nogen af de først 10kunder de hade. Men så står jeg og skal skifte til ny version 5,5 men finder ud af Dandomain ikke rigtig yder support på små problemer mere, det var ihvertfald ikke som i "gammel dage".  Fik så tilfældig en op ringning fra Daneweb, at de ville lave helt unik design gratis hvis jeg bliver deres kunde. Og det lyder jo fedt nok.

Men hvordan er http://www.danaweb.dk/, er det noget der spiller ???  prisen er 995 kr. mdl. alt inkl. og det er vel rimelige nok. Dandomain er også godt der oppe af med prisen efterhånden, hvis man skal have en del moduler med. Men de laver INGEN design for en.

Er danaweb ikke mere frisk/nytænk i designet også ???

Er der andre ting man skal tænke på ???   tænker også med at google kan finde ens produkter, er disse webshops lige gode til det ??

Mvh
Rigo

www.123yo.com

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:54

Jeg vil anbefale dig ikke at bruve daneweb. Jeg har set flere af de sider de laver, de virker ikke engang rigtigt i Firefox 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:57

Jeg har set en masse l... fra Danawebs hånd, og jeg kender ikke en eneste tilfreds Danaweb kunde.

Det er simplebånd arbejde de laver, kan ikke anbefales. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 12:04

.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:05

RigoRigo:

hmmm det lyder da ikke godt, deres design syndes jeg ellers ok om, her er et eks. på en tøj butik http://www.greenz.dk/page130.html

som mit også er...Confused

Siden er ikke ligefrem pæn i ff på mac.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Hej Rigo,

Vi har sendt dig en e-mail. Vi kan sagtens få en Dandomain webshop til at være "Bling Bling" :-)

Mvh.

www.userfriendly.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Hej Rigo

Vi vil klart anbefale DanDomain, der er virkelig sket meget med den nye version af e-handelssystemet, og det er muligt at lave alle slags design, slagsflows og navigationsstruktur.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:24

Niklas Stephenson:
Siden er ikke ligefrem pæn i ff på mac.

Spiden står pænt her, men hvorfor skal forsiden hedder page130.html og kig lige i kildekoden. Jeg mindes ikke at have set så flittig brug af mellemrumskoden før 

I øvrigt er billedet i midten ikke formindsket. Det er i 1058x823 men de har i HTML-koden sat det til at blive vist i 306x239! 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:30

Hej Rigo,

Så hopper jeg ind og svarer for XXXXXXX.

Hvis du er interesseret i en unik webshop hvor der er meget friere rammer for design og udvikling af muligheder fremover samt at du frit kan flytte webshoppen hvorhen du vil da du ikke lejer webshoppen men køber designet, opsætningen og tilpasningen af webshoppen så skriv en email til email@redweb.dk - Priserne starter fra 8000,- og opefter alt efter hvor meget du selv ønsker at bidrage med eller om du ønsker en totalløsning. Altså kan du have tjent en webshop fra f.eks. danaweb hjem på under et år og hvis du så har den 9 år mere er det jo ren overskud Wink

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 14:02

Jamen tak for alle de svar, så er der lige noget jeg skal tænke over en dag eller 2 :-)

.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)