Jeg står for at opfriske hvor snart 10år gammel webshop, Vi har haft Dandomain altid, hvis nok nogen af de først 10kunder de hade. Men så står jeg og skal skifte til ny version 5,5 men finder ud af Dandomain ikke rigtig yder support på små problemer mere, det var ihvertfald ikke som i "gammel dage". Fik så tilfældig en op ringning fra Daneweb, at de ville lave helt unik design gratis hvis jeg bliver deres kunde. Og det lyder jo fedt nok.
Men hvordan er http://www.danaweb.dk/, er det noget der spiller ??? prisen er 995 kr. mdl. alt inkl. og det er vel rimelige nok. Dandomain er også godt der oppe af med prisen efterhånden, hvis man skal have en del moduler med. Men de laver INGEN design for en.
Er danaweb ikke mere frisk/nytænk i designet også ???
Er der andre ting man skal tænke på ??? tænker også med at google kan finde ens produkter, er disse webshops lige gode til det ??
Vi vil klart anbefale DanDomain, der er virkelig sket meget med den nye version af e-handelssystemet, og det er muligt at lave alle slags design, slagsflows og navigationsstruktur.
Spiden står pænt her, men hvorfor skal forsiden hedder page130.html og kig lige i kildekoden. Jeg mindes ikke at have set så flittig brug af mellemrumskoden før
I øvrigt er billedet i midten ikke formindsket. Det er i 1058x823 men de har i HTML-koden sat det til at blive vist i 306x239!
"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Hvis du er interesseret i en unik webshop hvor der er meget friere rammer for design og udvikling af muligheder fremover samt at du frit kan flytte webshoppen hvorhen du vil da du ikke lejer webshoppen men køber designet, opsætningen og tilpasningen af webshoppen så skriv en email til email@redweb.dk - Priserne starter fra 8000,- og opefter alt efter hvor meget du selv ønsker at bidrage med eller om du ønsker en totalløsning. Altså kan du have tjent en webshop fra f.eks. danaweb hjem på under et år og hvis du så har den 9 år mere er det jo ren overskud