Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret din bruger gratis på Danmarks nye iværksætter portal for unge mellem 15-25 år.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du starte virksomhed? - og er du mellem 15 og 25 år så er dette lige noget for dig! Går du med ideen om at starte egen virksomhed, men mangler bare lige det sidste? Eller er du måske allerede iværksætter, men går og leder efter en forretningspartner til dit nye projekt? Så er dette lige noget for dig! Hotbiz er et nyt website for alle mellem 15 og 25 år, som går med drømmen om egen virksomhed. Her kan du nemlig få hjælp af flere 100 unge som har prøvet at starte sin egen virksomhed. Der kan diskuteres alt mellem himmel og jord! Du vil også kunne få nogle kanon fede rabatter lige så snart du er blevet hotbiz bruger 25% på webdesign eller hvad med 50% på Visitkort? Du får også adgang til alle vores fede fester på forskellige diskoteker rundt omkring i landet. Her får du mulighed for at snakke med andre på din alder om alt inden for forretningsverdenen.

De første 3 måneder er gratis for lige netop dig og der efter koster det 50,- kr hver 3 måned. !Det er billigt!

Tilmeld dig vores Nyhedsbrev Og vær med helt fra starten. www.hotbiz.dk

Vi mangler stadigvæk 2 annoncører til vores banner rotation for kun 250,- kr ex moms i måneden!!!. Skal det være dig så skriv en mail til Mark.jensen@hotbiz.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:33

Ville det ikke være et hit at få en side online inden i kaster jer over at kræve penge af folk?

Det virker ikke synderligt tillokkende at i påstår at det er en side med flere hundrede aktive unge erhvervsfolk, og så møder man "Vi gør opmærksom på at når du trykker tilmeld og en ny side åbner med teksten "Siden kan ikke vises" Er du tilmeldt!!!"

Det skræmmer folk mere væk end blot en tom side.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:37

Jeg har ikke engang gidet kigge siden med den tekst "Det er billigt!" synes jeg det lugter.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 23:38

Hej Anders.

Hvis du nu tog og læste tingene igennem på både sitet og i denne tråd står der følgende som jeg lige vil gøre opmærksom på.

1. Siden åbner den 15 April 2008 og alle vil kunne oprette en gratis bruger de første 3 måneder.

2.  Vi påstår ikke noget om flere hundrede aktive erhvervsfolk men det er hvad vi håber og ønsker indenfor de første 1-2 måneder.

Så hvis du venligst vil bruge 2 minutter på og læse teksten igennem ville du også se dette!!.

Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:51

Hotbiz-Group:
Hvis du nu tog og læste tingene igennem på både sitet og i denne tråd

Hej Mark

Hvis du prøver at tolke Anders' indlæg som et forsøg på at hjælpe dig, kan du måske spare op til 30% på dit blodtryk.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54

Hotbiz-Group:
2.  Vi påstår ikke noget om flere hundrede aktive erhvervsfolk men det er hvad vi håber og ønsker indenfor de første 1-2 måneder.

Hotbiz-Group:
Her kan du nemlig få hjælp af flere 100 unge som har prøvet at starte sin egen virksomhed.

... så siger vi det :)

Som Anders nævner er det usandsynlig dumt, forretningsmæssigt, at kræve penge så tidlig i et websites levetid. Det er beta-stadie og selv med en gratis side, bliver det en svær kamp at skaffe 200-300 unge, der har prøvet at starte egen virksomhed.

Udover det, så synes jeg du bør udvise så meget pli, at holde dig fra Amino. Du ser jo heller ikke Hjem & Fix folk rende rundt over i Silvan og skrige 'kom over til os'... for hvis de gjorde, ville det kun gå ud over deres eget salg

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:07

En ikke færdig side, der ligefrem skilter med at "det virker selvom du får en fejl 404" virker på ingen måde troværdig.

På den måde er du selv rigtig godt igang med at ødelægge en eventuel brand-værdi før siden er i luften.

For hvem vil gå tilbage og kigge på en side der giver brugeren så elendigt et førstehåndsindtryk? - For mit vedkommende er svaret ihvertfald et "nej, det gider jeg ikke bruge tid på"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:42

Var det ikke i dag i skulle åbne?

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 20:48

afafaf:

Var det ikke i dag i skulle åbne?

Jo Er på vej.

Vi er kommet lidt bagud men vi er klar kl 24,00 iaften.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:57

Hvad kan I tilbyde mig og andre unge iværksættere som eksisterende netværk ikke kan tilbyde?

Kan du komme med nogen argumenter for hvorfor vi skulle være med i jeres nye "netværk", og endda betale penge når f.eks. Amino mv. er gratis?

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)