|
Hej ami folk, jeg er igang med at åbne en virksomhed som skal købe ind for private personer.. dertil skal jeg bruge en meget enkel hjemmeside..jeg havde tænkt mig at når man kommer ind på forsiden så ska der være en formular hvor kunden kan skrive navn adresse osv og nedeunder ska der så være plads til at man kan skrive sin indkøbsliste. når man så sender formularen skal den gå til min mail. I højre side af forsiden skal der være plads til 2-3 tilbud bare i form af billed og indhold altså ikke en underside. Og til sidst skal der i højre side stå bestillingbetingelser og pris. så ingen undersider.. Kan man få det i standard løsning eller ska det specielt laves ? og er sådan noget dyrt, det tænker jeg ikke når det er så enkelt ?
Kan i hjælpe mig med at finde frem til den rigtige løsning eller sætte mig i forbindelse med en som kan ? Mange tak Branislav |
Hvis du selv laver design så vil jeg tro vi kan lave en løsning til dig for 10-15.000kr ... og det vil så være den mindste opgave vi har lavet iår ... så det er billigt :)
Men det lyder som et spændende koncept, især noget jeg kunne finde på at benytte mig af hvis i tilbyder det herovre i djævlelandet.
En ting der også kunne være smart var hvis i viste nogle "Ugens opskrifter" hvor man kunne vælge mellem f.eks. fisk/okse/fedtfattigt/vegetar o.l. og så kunne vælge en eller flere retter og bestemme antal personer, så leverede i ingredienserne og en kogebog/opskrift med retten i forklaret sådan at selv en dum-programmør med 10 tommelfingre i køkkenet kan finde ud af at lave det :)
Bliv gratis medlem