Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbs hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ami folk,

jeg er igang med at åbne en virksomhed som skal købe ind for private personer.. dertil skal jeg bruge en meget enkel hjemmeside..jeg havde tænkt mig at når man kommer ind på forsiden så ska der være en formular hvor kunden kan skrive navn adresse osv og nedeunder ska der så være plads til at man kan skrive sin indkøbsliste. når man så sender formularen skal den gå til min mail. I højre side af forsiden skal der være plads til 2-3 tilbud bare i form af billed og indhold altså ikke en underside. Og til sidst skal der i højre side stå bestillingbetingelser og pris. så ingen undersider.. Kan man få det i standard løsning eller ska det specielt laves ? og er sådan noget dyrt, det tænker jeg ikke når det er så enkelt ?

Kan i hjælpe mig med at finde frem til den rigtige løsning eller sætte mig i forbindelse med en som kan ?

Mange tak

Branislav

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:55

Hvis du selv laver design så vil jeg tro vi kan lave en løsning til dig for 10-15.000kr ... og det vil så være den mindste opgave vi har lavet iår ... så det er billigt :)

Men det lyder som et spændende koncept, især noget jeg kunne finde på at benytte mig af hvis i tilbyder det herovre i djævlelandet.

En ting der også kunne være smart var hvis i viste nogle "Ugens opskrifter" hvor man kunne vælge mellem f.eks. fisk/okse/fedtfattigt/vegetar o.l.  og så kunne vælge en eller flere retter og bestemme antal personer, så leverede i ingredienserne og en kogebog/opskrift med retten i forklaret sådan at selv en dum-programmør med 10 tommelfingre i køkkenet kan finde ud af at lave det :)

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:09

mcsolutions:

Hvis du selv laver design så vil jeg tro vi kan lave en løsning til dig for 10-15.000kr ... og det vil så være den mindste opgave vi har lavet iår ... så det er billigt :)

Men det lyder som et spændende koncept, især noget jeg kunne finde på at benytte mig af hvis i tilbyder det herovre i djævlelandet.

En ting der også kunne være smart var hvis i viste nogle "Ugens opskrifter" hvor man kunne vælge mellem f.eks. fisk/okse/fedtfattigt/vegetar o.l.  og så kunne vælge en eller flere retter og bestemme antal personer, så leverede i ingredienserne og en kogebog/opskrift med retten i forklaret sådan at selv en dum-programmør med 10 tommelfingre i køkkenet kan finde ud af at lave det :)

Ret mig hvis jeg tager fejl.. Han vil have en enkelt index fil med en mail form på som folk kan tilmede sig og det vil du have 10-15.000 for ?  

jeg håber det er mig der misforstår ham 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18

DjrevaX:

Ret mig hvis jeg tager fejl.. Han vil have en enkelt index fil med en mail form på som folk kan tilmede sig og det vil du have 10-15.000 for ?  

Hvis du forventer vi levere "enkeltfils-løsninger" så kan jeg godt forstå du syntes 15.000kr er mange penge :)

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:30

mcsolutions:

DjrevaX:

Hvis du forventer vi levere "enkeltfils-løsninger" så kan jeg godt forstå du syntes 15.000kr er mange penge :)

Nej det gør jeg overhovedet ikke men altså hans ide og hans hjemmeside lyder jo som noget jeg kan bakse sammen på max 1.5 min :/

det er jo nærmest bare en mail form  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:33

Hvis trådstarter er tilfreds med en 1½minuts løsning vil jeg da på ingen måde anbefale ham at bruge min løsning istedet, men man skal tænke sig godt om ... se f.eks. den her side:

http://www.succesmedvilje.dk/

De reklamerer pt. på Amino ... spild af penge ... prøv og tilmed jer :)

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:47

God pointe!

Jeg synes ikke, at det kursus (til 5.000 kr.) bliver præsenteret ret godt.

"One Pagers" er fine nok, til nogle ting - jeg vil også foreslå købmandssiden at overveje lidt mere end bare en enkel side.

Det handler om at sælge tryghed. Det fåes gennem grafik og tekst.

Der er MC's eksempel på en side, der ikke magter at sælge tryghed og værdi til mig. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 09:48

Hej Brian

Det lyder som en spændende idé og kan ordne det for dig til en rimelig pris og tid.

...det er ikke en enkelfils-løsning, men jeg tager nu heller ikke 15.000.- for det. Så skriv til mig, så finder vi en løsning og en pris.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 21:27

Mange tak for jeres tilbagemedling..

jeg må nok sige det er noget dyr en hva jeg havde regnet med.. tror jeg køber danefood.dk og udvikler den..

men tak..

Branislav

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:41

Alternativt kan du tage fat i et Open Source CMS og bruge det. Der skal du blot have lavet designet (kan måske koste 5000+) og sat det op. Alt efter hvem du bruger så vil det koste mellem en fiat og en bmw ;O)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)