|
Jeg har lige bestilt demoen hjem, for og lege med programmet, men da jeg ikke har de store erfaringer, synes det ikke at lykkedes for mig at skabe noget godt. Jeg har valgt at prøve Dandomain, da jeg ikke har pengene til at customize min egen hjemmeside hos et webbureau, selvom det dog er planen på længere sigt. Derfor vil jeg høre om der nogen af jer derude der har erfaring og vil hjælpe mig? Hvis layoutet bliver lækkert, skal der nok falde en belønning.
Med venlig hilsen Nicolai |
Hej Nicolai.
Da jeg kan se du søger hjælp til design vil jeg nok forslå du kontakter en designer som tegner det i photoshop og du så derefter slicer photoshop filen (psd) op til noget html du så kan bruge i dit program.
Det lyder samtidig som om du ikke rigtig har så mange penge at rutte med.
Du kan altid kontakte os og vi kan give dig gode råd samtidig kan vi også give dig et tilbud på en eventuelt pris din side vil komme til at koste hvis du køber den ved os. Hvis du derudover hellere vil prøve selv så vil jeg forslå at opsøge en designer på comashop et lille dansk forum hvor der sidder mange dygtige amatør designere som ikke skal have ret meget for at hjælpe, men somsagt du kan skrive hvis du har brug for hjælp.
Hilsen Jesper Lindstrøm Nielsen.
Bliv gratis medlem