Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor bliver min side ikke vist på google?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/21/2006 10:52:49 AM Forfatter: InMedia Reklame
Hvis du vil have effektiv eksponering på google vil jeg råde dig til at få søgemaskineoptimeret din hjemmesideside. Dette kan gøres relativt billigt (Bla. hos os ) men kræver til gengæld at man selv vedligeholder det, hvilket er ret nemt.

kan du løfte lidt på sløret for hvordan i vil søgemaskineoptimere en shop fra Dandomain hvor man, mig bekendt, ikke har adgang til at ændre i koden?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:07
Ja Michael Oxkjær har fuldstændig ret... jeg havde ikke lige set at det var en dandomain shop. :)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:21

Dato: 3/21/2006 3:07:18 PM Forfatter: InMedia Reklame Ja Michael Oxkjær har fuldstændig ret... jeg havde ikke lige set at det var en dandomain shop. :)

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:12

Et spørgsmål i samme kategori.

Min hjemme side www.venset.dk har været opppe at køre  3-4 mdr. og idag søger jeg på de forskellige søge ord, jeg er interesseret i. Jeg synes resulaterne er ok, de bliver ligesom bedre efterhånden som tiden går. Google finder endda også PDF filer jeg har på siden.
Men ligepludselig er min side væk. Jeg skal lige vide det til en kammerat, bruger de samme søge ord, men denne gang uden resultat.

Hvordan kan det være?

Mvh

Jesper Holmgaard
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)