Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket baggrundsbillede på min flyer?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at udsende en flyer, som gerne skal resultere i et kanonsalg af min bog, Projekthæftet.

Jeg har nu udarbejdet tre forslag til en flyer, og vil gerne vide, hvilken der tænder jer mest.
Jeg er selvfølgelig også modtagelig for andre konstruktive kommentarer.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:23
Jeg hælder mest til 2''eren.

Et af de problemer der umiddelbart er ved 1''eren og 3''eren er at baggrundsfarven nede i kupon-området nok ikke er den bedste at skrive på, da folk typisk vil have en kuglepen eller noget andet mørkt at skrive med. Det er naturligvis en bagatel der nemt kunne gøres noget ved hvis det bliver nr. 1 eller 3, men generelt tror jeg at 2''eren er bedst fordi at den har en mere rolig tekstbaggrund og derfor er mere behagelig at læse.

Ved 1''eren er fuglene f.eks. en smule generende når man når til det tekststykke hvor de er bag bogstaverne. Ved 3''eren virker det forvirrende med de mange farver i baggrunden.

Sidst men ikke mindst synes jeg selve bogens farve passer bedst til baggrund nummer 2 :)

Der er for øvrigt 2 e''er i "bogeen" nederst til venstre.
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:25
Uanset hvilken du vælger får du et problem med at læse hvad folk skriver på kuponen, da bunden er alt for mørk. Kan du ikke lysne billedet generelt og derved samtidig give mere fokus på teksten fremfor baggrunden? Den kan være svær at læse (i hvert fald i som pdf) især i den orange skrift.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:24

Jeg har lige lavet kuponen lidt bedre i 2'eren, som jeg også selv hælder mest til - bare jeg ikke får Adidas på nakken

I den trykte version er billederne naturligvis knivskarpe.

mvh Hans
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:48
Hej Hans

Jeg tror også du skal passe på baggrunden ikke bliver for dominerende.
Også måske en generel oprydning, der må være noget af teksten der skal fremhæves og noget der er mere faktuelt og som kan sættes ned i størrelse.

mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 09:52
Og så lige det med farvet tekst...
Man skal passe på det ikke bliver farver bare for farvernes skyld. Det forvirrer øjet og ville måske blive bedre med hvid tekst. Du kunne også overveje at bruge billedet som en deko-stribe i siden og så køre en jeævn baggrundsfarve eller hvid på resten...
Det var bare lige min mening :-)

Rasmus

www.logomotiv.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Jeg synes generelt, at der er for mange forskellige farver på alle tre. Keep it simple er jo et nøgleord, så tror en flyer i sort hvid med et passende landdistrikts-silhouet i baggrunden og så måske en gul knaldfarve, kunne blive lækkert.
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:58
Jeg må stemme i koret og sige at baggrundsbillederne er alt for dominerende. Jovidst, det understreger at det er landdistrikter vi taler om, men det er for svært at læse teksten.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:04
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 11:09
Hej Hans

Det hjalp, men skal du ikke prioritere lidt i elementerne?
Overskriften (hovedbudskab) skal vel op øverst og dit billede skal stå længere nede som afsender/forfatter.

Rasmus

www.logomotiv.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)