Jeg skal til at udsende en flyer, som gerne skal resultere i et kanonsalg af min bog, Projekthæftet.
Jeg har nu udarbejdet tre forslag til en flyer, og vil gerne vide, hvilken der tænder jer mest.
Jeg er selvfølgelig også modtagelig for andre konstruktive kommentarer.
Venlig hilsen
Hans
|
Hvilket baggrundsbillede på min flyer?
Et af de problemer der umiddelbart er ved 1''eren og 3''eren er at baggrundsfarven nede i kupon-området nok ikke er den bedste at skrive på, da folk typisk vil have en kuglepen eller noget andet mørkt at skrive med. Det er naturligvis en bagatel der nemt kunne gøres noget ved hvis det bliver nr. 1 eller 3, men generelt tror jeg at 2''eren er bedst fordi at den har en mere rolig tekstbaggrund og derfor er mere behagelig at læse. Ved 1''eren er fuglene f.eks. en smule generende når man når til det tekststykke hvor de er bag bogstaverne. Ved 3''eren virker det forvirrende med de mange farver i baggrunden. Sidst men ikke mindst synes jeg selve bogens farve passer bedst til baggrund nummer 2 :) Der er for øvrigt 2 e''er i "bogeen" nederst til venstre. |
|
Jeg har lige lavet kuponen lidt bedre i 2'eren, som jeg også selv hælder mest til - bare jeg ikke får Adidas på nakken I den trykte version er billederne naturligvis knivskarpe.
mvh Hans |
Jeg tror også du skal passe på baggrunden ikke bliver for dominerende. Også måske en generel oprydning, der må være noget af teksten der skal fremhæves og noget der er mere faktuelt og som kan sættes ned i størrelse. mvh Rasmus |
www.logomotiv.com
Man skal passe på det ikke bliver farver bare for farvernes skyld. Det forvirrer øjet og ville måske blive bedre med hvid tekst. Du kunne også overveje at bruge billedet som en deko-stribe i siden og så køre en jeævn baggrundsfarve eller hvid på resten... Det var bare lige min mening :-) Rasmus |
www.logomotiv.com
|
|
Jamen, når man spørger, må man jo også være klar til at lytte.
Jeg har lige lavet et hurtigt "smæksammen" ud fra jeres kritik - hvad siger I?
mvh Hans |