Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamfighterkrus til indlæg nr. 30.000?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

30.000 indlæg på 1 år! Det da fejres Thorborg?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32
Hej Martin

Du har helt ret og Amino har 1 års fødselsdag på fredag, men jeg har sgu ikke lige tiden til at gøre noget særligt desværre. Men hvis der er nogen der kan komme på noget sjovt, så fint med mig :-))

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:12
Risikoen er ca. 1:20 for at Martin selv må søppe kaffe af det vindende krus, da han står for ca. 5% af samtlige indlæg.

mvh Hans
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:34
ellers skal samtlige amino brugere bare have tilbudet om et gratis krus i anledning af fødselsdagen. Det eneste brugerne skulle betale ville være portoen.

det kan da kaldes fødselsdag :-) (og go reklame)

P.S. Jeg elsker mine Jubii krus - det er faktisk de eneste krus jeg bruger herhjemme
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:57
Dato: 3/20/2006 11:33:55 PM Forfatter: Mikkel Jørgensen ellers skal samtlige amino brugere bare have tilbudet om et gratis krus i anledning af fødselsdagen. Det eneste brugerne skulle betale ville være portoen. det kan da kaldes fødselsdag :-) (og go reklame) P.S. Jeg elsker mine Jubii krus - det er faktisk de eneste krus jeg bruger herhjemme

Hvis der er nogen der gider at stå for logistik/udsendelse og afhenter krusene på Nørrebro, så fint med mig :-)

Dbh Martin
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:30
Hvis nogen bor omkring Ribe, så har jeg også lidt over en halv kasse stående, det kan godt arrangeres

Ikke fordi jeg ikke kan lide dem Martin, men får sgu ikke brugt dem alle på en gang. Har trods alt kun 2 hænder, og de for det meste begravet i mit tastatur.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:07

Er der ikke mulighed for at få fingrene i et af de eftertragtede krus?

Ellers må du jo tage nogle stykker med når du ved lejlighed gæsteoptræder i Amino Nord, Martin

mvh Carsten

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:53
Dato: 3/20/2006 11:57:05 PM
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 3/20/2006 11:33:55 PM Forfatter: Mikkel Jørgensen ellers skal samtlige amino brugere bare have tilbudet om et gratis krus i anledning af fødselsdagen. Det eneste brugerne skulle betale ville være portoen. det kan da kaldes fødselsdag :-) (og go reklame) P.S. Jeg elsker mine Jubii krus - det er faktisk de eneste krus jeg bruger herhjemme

Hvis der er nogen der gider at stå for logistik/udsendelse og afhenter krusene på Nørrebro, så fint med mig :-)

Dbh Martin

Jeg gjorde det, gerne hvis jeg da ikke var så uheldig at bo i den anden side af landet - der er lidt langt til nørrebro

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:57

Hej Martin,

Kan godt lide dit koncept med spamfighterkrusene. Fik selv fat i et par stykker (og tak for dem) i forbindelse med, at du havde opstillet et par kasse i hvert thekøkken på IT universitetet. Super god reklamegave i forhold til traditionelle kuglepenne og lightere. Nu er jeg jo nysgerrig, hvor meget måtte du slippe for at få dem lavet?
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:04
Dato: 3/22/2006 1:56:48 PM Forfatter: Christian Buch Iversen

Hej Martin,

Kan godt lide dit koncept med spamfighterkrusene. Fik selv fat i et par stykker (og tak for dem) i forbindelse med, at du havde opstillet et par kasse i hvert thekøkken på IT universitetet. Super god reklamegave i forhold til traditionelle kuglepenne og lightere. Nu er jeg jo nysgerrig, hvor meget måtte du slippe for at få dem lavet?

Prøv at søge efter emnet, jeg mener at der har været en debat om det tidligere...
Mener at det var cafepress.com, men hæng mig ikke op på det!

/Brian
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)