30.000 indlæg på 1 år! Det må da fejres Thorborg? |
Spamfighterkrus til indlæg nr. 30.000?
Du har helt ret og Amino har 1 års fødselsdag på fredag, men jeg har sgu ikke lige tiden til at gøre noget særligt desværre. Men hvis der er nogen der kan komme på noget sjovt, så fint med mig :-)) Dbh Martin |
Risikoen er ca. 1:20 for at Martin selv må søppe kaffe af det vindende krus, da han står for ca. 5% af samtlige indlæg.
mvh Hans |
det kan da kaldes fødselsdag :-) (og go reklame) P.S. Jeg elsker mine Jubii krus - det er faktisk de eneste krus jeg bruger herhjemme |
Hvis der er nogen der gider at stå for logistik/udsendelse og afhenter krusene på Nørrebro, så fint med mig :-) Dbh Martin |
Ikke fordi jeg ikke kan lide dem Martin, men får sgu ikke brugt dem alle på en gang. Har trods alt kun 2 hænder, og de for det meste begravet i mit tastatur..... |
søger ligesindede i Sønderjylland
Er der ikke mulighed for at få fingrene i et af de eftertragtede krus? Ellers må du jo tage nogle stykker med når du ved lejlighed gæsteoptræder i Amino Nord, Martin
mvh Carsten
|
Jeg gjorde det, gerne hvis jeg da ikke var så uheldig at bo i den anden side af landet - der er lidt langt til nørrebro |
Hej Martin, Kan godt lide dit koncept med spamfighterkrusene. Fik selv fat i et par stykker (og tak for dem) i forbindelse med, at du havde opstillet et par kasse i hvert thekøkken på IT universitetet. Super god reklamegave i forhold til traditionelle kuglepenne og lightere. Nu er jeg jo nysgerrig, hvor meget måtte du slippe for at få dem lavet? |
Prøv at søge efter emnet, jeg mener at der har været en debat om det tidligere...
Mener at det var cafepress.com, men hæng mig ikke op på det!
/Brian |