Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal I andre også gøre sådan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer, Jeg har lige et ... måske dumt spørgsmål!

Første gang jeg var herinde skrev jeg en tekst ... og til min store overraskelse kom det hele ud i en lang smøre ... ingen linieskift eller noget! Så jeg tænkte: Hvad fanden i biiiiiiiiiiiiip grrr @*^:(*@ grrr!!!

Jeg havde engang taget et lille ... og jeg mener LILLE fag/time i html. Så jeg prøvede at lave nogle simple koder i min tekst. og DET virkede :)

Men mit spørgsmå er nu ... gør i andre også det når i skriver herinde ... eller er det sådan en mac-ting (Jeg sidder på en Mac-computer)

Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, og I nu sidder og tænker noget ala: sikke et fjols! Men til det kan jeg kun sige ... jeg er jo også bare klemmesamler ;O)

Venligst Rikke
Klemmesamler på Amino
Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Skrevet kl. 12:11
Hi Hi ... ja det var et dumt spørgsmål ... for det skal I :O)
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:59

Lad mig gætte - du bruger safari?? Når jeg poster i safari får jeg ikke formatteringsbaren frem og så laver den også det nummer med linjeskiftet..

Når jeg så går i Firefox virker det som det skal.. når du trykker enter i text boksen kommer der også enter i tråden.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:05

Jeg gætter du bruger Safari browser.

En meget fed browser, desværre er der ikek så mange wysiwyg-editor der understøtter den, heller ikke TinyMCE som Amino bruger.

Så nej vi andre der bruger firefox eller explorer har ikke dit problem :-) 

------------------------------------------------ www.moviezoo.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:10

Som de ovenstående skriver, har jeg ingen problemer, hverken i Firefox eller Explorer på windows-baserede maskiner.

Så det er sikkert en safari-ting. (og ikke en mac-ting, som jeg ellers først havde skrevet..)

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:11

nej ikke en mac ting, en safari ting 

------------------------------------------------ www.moviezoo.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Skrevet kl. 16:03
Tak alle sammen :)

Så var jeg altså ikke helt dum alligevel :) Nå men jeg er efterhånden blevet helt god til det der med at "små-kode" ;o)

Venligst Rikke
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)