Hej alle interesserede Der er en massse interesserede emner på www.forhandlerportalen.dk Her kan du registrere dig gratis med dine forhandler interesser og leverandører med franchaise emner ligeså for et mindre kvartals beløb. Mange hilsener Søren Maigaard Forhandlerportalen i Danmark
|
En super god idé.... slet ingen tvivl.
Dog savner jeg som leverandør lidt informationer om hvor mange forhandlere/leverandører der er tilknyttet dit site.
Jeg er pt. igang med at launche et nyt fashion brand (forhåbentlig :0) ) og synes bestemt at dit site har potentiale for min kommende virksomhedsføring, men igen..... mangler nogle kolde tal til at overbevise mig om at jeg skal benytte lige præcis din portal.
Er det f.eks muligt for en tilmeldt forhandler, at "byde ind" på mit produkt, og sælge det via hans/hendes firma ?!
Savner også lidt mere end et flow-chart hvad angår selve shop-systemet... evt. nogle screenshots - eller sågar en demo....
Dette er blot få ting der ville styrke mit syn og tanker omkring at skulle vælge dig som leverandør af en multi-salgs-funktion :P
Mvh,