Hej Aminoer, Jeg søger en partner til sammen at opstarte salg af designer-havemøbler. Møblerne er super ekslusive og produceret i immitations rattan. Jeg har selv været lidt i gang med projektet, men ønsker at starte på ny med ny leverandør og nyt navn. Møblerne og ideen bliver i stil med firmaet DEDON - For at du kan få en ide om projektet, se produkter i samme stil på www.dedon.de Jeg har kontakt til et firma i Indonesien som skal producere møblerne. Krav til dig som partner: Du skal være minimum 25 år Du skal være bosat i KBH-området Du skal have tidligere erfaring med salg Du skal have startkapital på 50-100.000 kr. Du er udadvendt og har energien til at starte projektet Det er helt okay hvis du har et løbende projekt eller arbejde ved siden af, men du skal dog kunne gå fuldt ind i projektet når/hvis salgene tager fart. Jeg er selv 21 år og læser til markedsføringsøkonom i Lyngby, du skal derfor side med en stor del ansvar til at starte med. Hvis du har lysten og tiden til at blive partner i projektet hører jeg meget gerne fra dig Skriv venligst svar personligt retur Med venlig hilsen Casper Hinding
|
Hej Casper
Jeg vil foreslå dig at registrere dig som levgerandør på www.forhandlerportalen.dk
Mange hilsener
Søren Maigaard