Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Polterabend - linkbytte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører ud til polterabends og holder homeparties med erotisk legetøj.

Har du også aktiviteter til polterabends kunne vi måske bytte links?

Det kunne gøres på denne måde: http://www.erotiskelege.dk/group.asp?group=33&sub=33

Altså et menupunkt, der hedder links til andre polterabend aktiviteter. På denne måde vil det ikke fremgå af menuen, hvilke andre aktiviteter det er, men man kan vælge at gå ind under menupunktet for at se forslag til andre ting.

Er du interesseret, så skriv gerne til mig. Vi vil jo alle gerne have links der henviser til vores sider, så Google bliver mere glad for os :-)

At linke A-B og B->A er ikke optimalt, men det er vel trods alt godt at få links ud i det store cyberspace?

Optimalt ville være A->B  B->C C->A ... Det kan være vi kan finde ud af det, hvis vi er mange nok?

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 22:47

....... og flot klaret - fik den placeret i det forkerte rum - nogen der kan flytte den for mig? Huh?

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 22:47

....... og flot klaret - fik den placeret i det forkerte rum - nogen der kan flytte den for mig? Huh?

Venlig hilsen Lone

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:02

Hej Lone,

I tilfælde som dette, hvor det er relevante links for de besøgende på dine sider, er gensidige links såmænd ikke noget farligt i Googles øjne. Gensidige links er et problem, hvis de bruges i for stort omfang og fra ikke-relaterede sider, ikke hvis man viser sine brugere hen til sider, der kan være nyttige for dem.

Hvis du derimod bytter links med f.eks. 25 hjemmesider for kristne kirkekor, vil det være oplagt misbrug i Googles optik og kan risikere at give problemer.

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 17:35

Hej Frank

Tak for oplysningen - jeg troede altid at det var sådan :-)

Nu mangler jeg bare at nogen kommer ud af busken, så vi kan få nogle links igang!

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)