|
Hejsa
Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så vil du ligge nogle artikler op på et par domæner hvor du linker til passonmedia.dk?
Så længe det er ganske almindelige links (tekstlinks), så er der ikke noget i vejen for at gøre det. tværtimod.
|
Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet
Hejsa Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så vil du ligge nogle artikler op på et par domæner hvor du linker til passonmedia.dk? Så længe det er ganske almindelige links (tekstlinks), så er der ikke noget i vejen for at gøre det. tværtimod. |
ok, tak! Ideen er at give www.viralmarkedsfoering.dkmere liv. en ertikkel der beskriver viralreklame og ligge højre på google fordi alle ordene passer og fordi jeg faktisk gerne vil give noget værdi til folk der vil vide noget om viral markedsføring. Det er tekstlink og det er direke i teksten. Hvad kunne få google til at ekskludere mig, hvad må jeg ikke gøre. På forhån tak! |
Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet
Så længe du holder dig til ganske almindelige link (HTML), og ikke bruger noget lummer redirects, eller forsøger at skjule links, så skal du ikke være nervøs. Hverken cloaking eller doorway pages er noget man "kommer til" at lave. Det er kune hvis man ved hvad man har gang i. |