Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arrangementskalender

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja måske nok et lidt langt navn. Men det slog mig at der holdes en del arrangementer for iværksættere som kunne være interessante for Amino-brugere. Jeg har set flere arrangementer annonceret under forskellige tråde, men var det ikke en idé at få lavet en kalender med en samlet oversigt over arrangementer. 

Undertegnede skal f.eks. deltage som indlægsholder på en iværksætterkonference imorgen med emnet "Start din egen web-butik".  Konferencen afholdes i Esbjerg på Syddansk Universitet, Niels Bohrsvej 9 fra kl. 16.30 - 21.30. Der er tilmelding på tlf: 36973606 eller jkr@euvest.dk (deltagelse er gratis)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:37
Jeg opretter gerne flere emner, men der skal være nok indhold og der har ikke været annonceret særligt mange arrangmenter desværre.

Dbh Martin
Fra St. Darum
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:01
Og skal vi så ikke lige tilføje, at det var et yderst interessant og vedkommende indlæg, den herre Poulsen fremlagde i dag? Og ikke blot dét, men tillige ganske underholdende.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 07:30

Hej Thomas

Jeg takker for de pæne ord. Er faktisk ofte kørt forbi dig, da vi har sommerhus midt imellem Ho og Blåvand. Ser hyggeligt ud, min bedre halvdel (som er den kreative) har faktisk været inde hos dig og lave nogle krus og roste konceptet, så bare klø på.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)