Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du holde fest???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Står du og skal holde fest, bryllup, rund fødselsdag, byfest, markedsfest, messe eller noget helt andet???
 
Har du fundet musikken til festen???
 
Nå ikke...? Så klik ind på følgende link. De er ret suveræne.
 
Jeg er deres webmaster på siden, og de er lige blevet et medlem mere. Siden bliver opdateret i løbet af få dage. Så fortvivl ikke...
 
Tjek www.trio-young.dk hvis du bruge musik
 
Forever Prentow
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken musik kan de leverer???

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De spiller alt godt og populær dansemusik. De har et meget stort udvalg og kaste sig over.

Der er virkelig alt fra Dansktop med Kandis til Rock med Brian Adams

Hits fra 60''erne, 70''erne, 80''erne, 90''erne. Melodi Grand Prix, og meget meget mere.
 
Jeg kan lige kort fortælle om dem. De er 3 mand. En på trommer, en på keyboard/håndbas og en på guitar.
Guitaristen er ny, og jeg har desværre ikke mødt ham endnu. Men jeg skal ud og have taget billeder af dem til hjemmesiden en af dagene, så mon ikke jeg får chancen her.
To af dem har spillet sammen i over 10 år, og er rigtig godt sammenspillet. Man har virkelig kunnet høre dem udvikle sig gennem årene.
De er efterhånden ret populære i dele af vendsyssel, men kunne godt tænke sig og udvide kundekredsen. Deres forrige guitarist stoppede da han skal på musikkonservatoriet og derfor ikke havde den samme tid som før.
Håber det var svar nok, ellers må du spørge igen.
 
Forever Prentow
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige....

At nævne, at de er ret flexible i deres musik. Hvis man holder en fest og siger, at man absolut intet vil høre af Kandis eller Ib Grønbech eller andet, så spiller de det ikke. Hvis man siger man ikke vil høre en udenlandsk sang, så får man kun danske.
De spiller også "dinnermusik". Altså musik til spisning.
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du sørget for at få tilmeldt dem til www.Partykongen.dk? Det kan være med til at flere kan finde dem.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)