|
Hvad er den bedste løsning til at lægge video på site website? Kan man hoste dem et eller andet sted? Kan man hoste dem selv eller sluger det alt server kraft? |
Video på websites
|
|
Hej, |
|
Sitet vil blive hostet på min egen server som deles med to andre sites. Den står ved activewebs. Plads er ikke noget problem, men ved faktisk ikke hvad mængde vi har tilknyttet i forbindelse med serveren.
|
|
Okay, jeg tror ikke ActiveWebs er det ringeste sted Hvor mange besøgende, tror du der vil komme? Hvor lange er videoerne? Skal videoerne streames i høj kvalitet? :) |
|
Jeg er skam også meget godt tilfreds.
20-30000 pr. måned inden for det første år. |
|
Regnestykket er relativt simpelt. På den måde kan du anslå et trafikforbrug, såfremt folk vælger at se dem til ende, hvilket det ikke er alle der vælger. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Undskyld jeg lige bryder ind i tråden, men jeg har et forholdsvist relateret spørgsmål... Hvis man nu vælger at smide alle videoer på youtube og så benytter deres embed funktion på sin hjemmeside, når så videoen streames vil man benytte trafikken på webhotellet eller vil trafikken gå direkte fra youtube til brugeren? I givet fald vil det da være en billig videoløsning, hvis man nu kan leve med youtube's videokvalitet og regler for videoindhold... Håber mit spørgsmål giver mening...
|
|
|
|
Til gengæld kan brugerne ske at blive trætte af hastigheden fra youtube som ikke altid er lige imponerende.. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Bliv gratis medlem