Kære Aminoer! Jeg tænker på at starte en service hvor jeg tilbyder at finde leverandører + give rådgivning omkring produkter, til folk som ønsker at starte eller allerede har en butik/netbutik og står og mangler leverandører. D.v.s at kunder kommer til mig og f.eks spørger, "hjælp mig med at finde en/flere leverandør til min nye børnetøjsbutik på nettet". Så går jeg ud og leder efter leverandører og kommer tilbage med et antal, som kunden så betaler for at få. Mit spørgsmål til jer er: Som de fleste ved, kan en god leverandør være guld værd, så: Min Baggrund Jeg glæder mig til at høre fra dig, og tager imod alle kommentarer med kyshånd! Med venlig hilsen |
Hej Jean-Michel Clemmensen
Jeg er lidt skeptisk angående din idé. Jeg har fået mange nye leverandører forbindelse igennem messer og fandt jeg dem igennem internet search. Jeg har en specialbutik til kaffe, the, chokolade og mm. og leder stadig efter nogle nye leverandører. Der er ikke så stor fortjeneste angående disse varer selvom der er kun en mellem mand. Disse varer vil koste endnu mere dyrt hvis der endnu en mellem mand, det vil så være dig i dette tilfæld.
Din målgruppe kunne være dem der ikke vil bruge tid for selv at søge leverandør og der må være andet branche end madvarer/specialvarer, for der ikke er så stor luft for at øge fortjeneste.
Held og lykke med din idé.
Med venlig hilsen,
F.Lee