Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giga hosting søges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger Hosting af adult sites jeg skal bruge til at starte med 500 gb plads og omkring 1 tb trafik om måneden (Mindre i opstarts fasen)
Placering af serveren er ligegyldig
Jeg skal bruge en pris på år og ikke pr måned

hvem kan gøre det :) ?

Mvh Thomas 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:37

Alt efter dit budget vil jeg nok anbefale dig at kigge ud af landet.

Prisen for trafik i Danmark kan til tider være ret høj set i forhold til i andre dele af verden, så når du er ligeglad med placeringen (Jeg formoder alligevel ikke at dine brugere udelukkende er danske?) så vil jeg anbefale dig at kigge i Tyskland eller måske USA hvis det primært er kunder på den anden side af "andedammen" du skal have fat i.

I Tyskland har jeg hørt godt om Hexonet.

Det er naturligvis også muligt at få skræddersyet en løsning herhjemme i Danmark, men prisen vil ganske givet blive højere end i udlandet. Til gengæld har du så supporten på dans. (Vi har selv en del plads- og trafikslugende kunder der lejer nogle ganske store servere)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 12:42

Anders Christensen:

Alt efter dit budget vil jeg nok anbefale dig at kigge ud af landet.

Prisen for trafik i Danmark kan til tider være ret høj set i forhold til i andre dele af verden, så når du er ligeglad med placeringen (Jeg formoder alligevel ikke at dine brugere udelukkende er danske?) så vil jeg anbefale dig at kigge i Tyskland eller måske USA hvis det primært er kunder på den anden side af "andedammen" du skal have fat i.

I Tyskland har jeg hørt godt om Hexonet.

Det er naturligvis også muligt at få skræddersyet en løsning herhjemme i Danmark, men prisen vil ganske givet blive højere end i udlandet. Til gengæld har du så supporten på dans. (Vi har selv en del plads- og trafikslugende kunder der lejer nogle ganske store servere)

Placeringen af serveren er lige meget om det er i rusland eller antartisk (stavebøf) som du selv siger nej mine kunder er ikke kun danskere

Jeg kigger videre på hexonet og ser om de har noget godt at tilbyde :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:30

Selvfølgelig kan det laves, men som Anders siger vil det nok blive væsentligt dyere end f.eks. i Tyskland. Vi har mulighed for at hjælpe dig med etablering i Tyskland men dit behov ser ud til at være stort nok til at du har rigeligt forhandlingskraft selv :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

Jeg kan anbefale Hosteurope..

De er rimelig hurtige, til de fleste europerisk områder ;-)

Denne model, kan vist næsten passe til dig - hvis du får dem til at smide nogle flere diske i :D

http://www.hosteurope.de/produkt/Server-MAX2

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 18:49

Webname:

Jeg kan anbefale Hosteurope..

De er rimelig hurtige, til de fleste europerisk områder ;-)

Denne model, kan vist næsten passe til dig - hvis du får dem til at smide nogle flere diske i :D

http://www.hosteurope.de/produkt/Server-MAX2

jeg vil kigge lidt på dem :)

jeg overvejer lidt at indkøbe en 5 stks 1 unit dell servere og finde et co-location med billig traffik

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:57

Så står du også bare selv med "fornøjelsen" ved at skulle holde det i luften hvis noget vælter, i stedet for blot at koncentere dig om at sælge indholdet på dine sites.

Dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre, men det kan hurtigt blive en bøvlet løsning hvis dine servere står i den anden ende af verden og får problemer. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 19:06

Anders Christensen:

Så står du også bare selv med "fornøjelsen" ved at skulle holde det i luften hvis noget vælter, i stedet for blot at koncentere dig om at sælge indholdet på dine sites.

Dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre, men det kan hurtigt blive en bøvlet løsning hvis dine servere står i den anden ende af verden og får problemer. 

Det har du så fuldstændig ret i

jeg har ret meget forstand på servere både unix og windows og så har jeg cisco ceritificat grunden til at jeg ikke har købt det endnu er faktisk priserne i danmark på co-colation og traffikpriserne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

DjrevaX:

jeg vil kigge lidt på dem :)
jeg overvejer lidt at indkøbe en 5 stks 1 unit dell servere og finde et co-location med billig traffik

:D

Hvis det skal være low-end, kan jeg anbefale HP server. Jeg har gode erfaringer med DL 320 G5
Alternativt, til sådan nogle trafik tunge sider - vil jeg helt klart vælge et linux, eller unix baseret operativ system på en Sun eller Ibm (iseries fx 515). Det er power, som bare fanden :)

Håber du finder en god løsning..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:32

Vi kan klare 5000TB på en 100mbit linie til 8000kr, og på en 1000mbit linie koster samme mængde 10.000kr. Førstnævnte er med garanteret oppetid på 99,6% mens den anden er på 99,9%. 

Hosting af maskinerne på 1000mbit linien koster godt 1000kr om måneden for 2U og 2A Strøm, mens de er noget billigere på 100mbit linien. Hvor vi kan hoste en midi-tower server for 499,- om måneden (igen max 2A Strøm).

Fordelen er at du kan købe en billigere maskine (vi har servere med 2x250gb HD, 2gb Ram og 2x5000+ AMD64 til 5,000kr). Umiddelbart ved så store trafikmængder vil jeg også mene tyskland er bedst, men vi kan som du kan se sagtens finde ud af noget i Danmark, og såsnart du kommer over 5TB begynder prisen og at falde drastisk, meget drastisk.

Men du kan da lige give et kald hvis det er ... 70 220 627 :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)