Jeg har haft siden www.partykongen.dk i luften i ca. en måned. Jeg har tilmeldt siden en række af de "amatørportaler" der er på nettet for at få nogle nemme links, dertil kommer links fra diverse bands og diskoteker, der får fed tekst i deres annonce som tak for linket. Nu vil jeg så gerne et skridt videre, så der for alvor kan komme ryk i besøgstallet, og vil derfor gerne have lidt inputs, til hvordan man på en billig måde kan markedsføre siden online eller offline. Endvidere vil jeg gerne have lidt råd om hvordan man får fat i samarbejdssider, når man kun har 450 unikke besøgene om ugen, det er jo ikke rigtig nok til at de gider snakke med en. Kræver det en masse markedsføring, eller har I andre muligheder? Siden har pt. 100 bands tilmeldt, med en håndfuld nye tlimeldinger om ugen. Og der arbejdes lidt med at afholde kurser for dj''s, for at gøre opmærksom på siden. Et eksempel på sådan et kursus kan ses på: http://www.partykongen.dk/djkursus.htm Er der nogen der har idéer til hvordan dette kan udnyttes, eller som har produkter som disse kunne være interesseret i, og derfor kunne være interesseret i et samarbejde? Ved godt det er mange spørgsmål i en tråd, men har efterhånden arbejdet så meget med siden at jeg er ved at blive "projekt blind" og derfor har svært ved at se hvilke nye muligheder der ligger, ud over dem jeg allerede så småt arbejder med. |
For sjov prøv at ligge din side ind på 004xx.com en sjov side der også gælder om at hjælpe hinanden ... muligvis med en dusør.