Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad, hvor og hvornår?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Jeg synes det kunne være enormt spænende hvis jeg kunne få et indblik i hvad I gik igennem da i startede som iværksætter og hvordan det startede.  Altså:

Hvor kom ideen fra?
Hordan fik du sparket gang i det?

Nu er jeg selv i ung alder så jeg kan desværre ikke selv starte ud, men mon ikke der er én af jer som tør? :)

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Nu er jeg ikke selv "en gammel krage", men jeg kan da godt berette lidt. Sådan i highlights (så ingen falder i søvn undervejs) så kan jeg fortælle at min lyst til iværksætteri kom fra mine forældre. Mine bedsteforældre, min far og min mor har alle været selvstændige. Det gav mig chancen for, på harmløs afstand, at se hvordan man fik en masse muligheder som selvstændig. Ganske vist var der en hvis risiko i form af svingende indtægt og arbejdstider - men målt i forhold til de muligheder de åbnede for sig selv, kunne jeg hurtigt se, at det var rette vej for mig! Nu er min branche underholdning og det er igennem mange års "miljøskade" at jeg er kommet dertil. For 15 år siden begyndte jeg at lave radio på min mors radiostation (Det var hendes selvstændige eventyr), siden blev jeg DJ og elskede at bruge musik til at give folk oplevelser. Tilfældigheder ledte mig en armene på en tidligere kammerat, som skulle i gang med at lave nogle shows og huskede min diskotekserfaring, hvilket resulteret i ansvaret for lyd og lys til disse shows.....BANG....så var jeg fanget af underholdningsindustrien! Resten herefter er smuk historie med tæsk, modgang og opture :-) Håber der er flere som er friske på at berette nogle oplevelser fra den virkelige iværksætter-verden.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)