Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle af jer, der bruger det trykte medie som profilering m.m. ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Er der nogle af jer der bruger det trykte medie som profilering / branding / annoncering med mere ?

Som eksempel tænker jeg på den lokale ugeavis, budstikken, ekstrabladet, BT, politikken m.m. ??

Håber I gider svare kunne godt tænke mig at høre jeres effekt på disse.

Eller om I både køre online samt det trykte ... ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Det afhænger fuldstændig af det produkt, du ønsker at afsætte. Er det online, så tænk på at der altid er længere fra et klik efter en avisartikel til et klik fra en søgemaskine / online omtale. Derfor laver vi også altid en PR- og marketingplan, hvor vi f.eks. ved online koncepter ringer til deres online journalister frem for at fokusere på avisomtale, der alligevel ikke rykker i sidste ende. Jeg vil anbefale, at I sætter nogle konkrete mål og laver medieplanen ud fra det. Ring gerne - så kan vi ta'' en snak om det! Uden beregning...
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:01

Hej med dig,

Jeg distribuerer reklamer på pizzakartoner. Du kan læse min tråd på:

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2301
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:04

Hej,

Er der nogle af jer der har erfaring med at måle udbyttet af annonceringer i offline medier? Hvordan gør i?

Hvis man kører flere kampagner på én gang kan det vel være vanskeligt at spore successen af den enkelte kampagne i offline medier - eller hva''?

mvh Carsten
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:51
Dato: 3/20/2006 2:03:56 PM Forfatter: Carsten Jacobsen

Hej,

Er der nogle af jer der har erfaring med at måle udbyttet af annonceringer i offline medier? Hvordan gør i?
Hvis man kører flere kampagner på én gang kan det vel være vanskeligt at spore successen af den enkelte kampagne i offline medier - eller hva''?
mvh Carsten

Jeg ved at f.eks. Dell bruger forskellige koder på deres produkter/kampagner, så de kan spore det tilbage til det enkelte medier.

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:51

Hej Jonathan !

Det gør vi skam og selv hver gang, men jeg kunne godt tænke mig noget input fra nogle af de andre
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)