Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ideen har jeg kompetencerne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver i fritiden Lazerto.dk. Det meste af tiden går med freelance opgaver, men jeg arbejder også på koncepter, som f.eks Portaler, Linkindex, Billededeling og meget mere.

Jeg har efter megen overvejelse bestemt at min tid skal afsættes til et større projekt, og giver derfor alle ide-mænd/kvinder (eller programmører og lign.) på Amino mulighed for at kontakte mig, hvis de har en super ide, som vi sammen skal føre ud i livet. Jeg afsætter mine kompetencer gratis under udviklingen, mod en del af fremtidig omsætning, og hjælper gerne med at drive sitet. 

Jeg forebeholder mig selvfølgelig retten til at afslå folks ideer, men hvis den rigtige dukker frem, kan vi gå et spændende samarbejde i møde.

Tag et kig på Lazerto.dk og se om du kan lide min stil og tidligere projekter, og kontakt mig via PM eller mail (står på Lazerto.dk) hvis du vil tale nærmere om mulighed for samarbejde.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 08:39

Tak for alle de gode henvendelser indtil videre. Kom endelig med flere. Jeg vil gerne bede folk om kort at beskrive hvilket marked, hvilken branche, hvad de selv vil ligge i projektet, og hvad de forventer jeg kan bidrage med, så jeg ikke behøver at ringe alle op i første omgang.

Igen tak for den store interesse Smile

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:27

Samarbejdspartner er fundet. Ikke flere henvendelser tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)